Fit-out providers overview 2024

Przegląd firm z obszaru
usług fit-out

-------------- firmy doradcze
-------------- projektanci wnętrz
-------------- generalni wykonawcy
-------------- dobór i montaż wyposażenia meblowego

113

Poznaj branżę usług
fit-out i znajdź odpowiedniego partnera biznesowego do realizacji swoich projektów.

114

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

AC GROUP

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Zapewniamy klientom kompleksowe wsparcie w sektorze M&E Engineering działając w systemie design & build. Oferujemy także pełną opiekę serwisową. Realizujemy inwestycje w całej Polsce. Przez lata nasza marka stała się synonimem solidnego partnerstwa, dbałości o szczegóły i jakości.

SPECJALIZACJA
  • zarządzanie procesem inwestycyjnym - od projektu do realizacji
  • rozprowadzenie instalacji mechanicznych i elektrycznych
  • modernizacja i rearanżacja powierzchni w celu zwiększenia wartości nieruchomości
Instalacje obiektowe
  • projektowanie i koordynacja
  • kompleksowe wykonanie instalacji elektrycznych
  • kompleksowe wykonanie instalacji sanitarnych: instalacji wod.-kan., klimatyzacji, wentylacji, instalacji hydrantowych i tryskaczowych
  • instalacje specjalistyczne: systemy gaszenia gazem, systemy klimatyzacji precyzyjnej,
Usługi inne
  • serwis techniki obiektowej
  • serwis instalacji HVAC
  • audyty
  • doradztwo inżynieryjne
SIEDZIba główna w Polsce

al. IX Wieków Kielc 4a/23,

25-516 Kielce

Adres siedziby spółki

ul. Opatkowicka 10A/10,

30-499 Kraków

biuro@acgroup.pl

acgroup.pl/

Aktualne dane operacyjne

50+

Liczba obsługiwanych klientów - rok 2023

109

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Wybrane realizacje

Centrum Południe, BNY Mellon, Wrocław, ul. Powstańców Śląskich
Centrum Południe we Wrocławiu to kompleks budynków zlokalizowany przy ul. Powstańców Śląskich, charakteryzuje się wielofunkcyjnością, nowoczesnymi przestrzeniami pełnymi różnorodnych możliwości i udogodnień. To idealny przykład najwyższej jakości i standardów ESG, jakie może zaoferować nowoczesny budynek biurowy. W przestrzeni biura BNY Mellon – najstarszego banku w USA, zrealizowaliśmy szereg działań z zakresu HVAC. Nasze prace obejmowały instalacja wodno-kanalizacyjną, instalację hydrantowa, instalację wentylacji, instalację chłodzenia przy wykorzystaniu belek chłodniczych, instalację klimatyzacji serwerowni, instalację ogrzewania. Dzięki tym działaniom, powierzchnie biurowe zapewniają nie tylko nowoczesne, ale również komfortowe i funkcjonalne warunki pracy.


WIĘCEJ
MojeMiejsce, Warszawa, MILONI
W komfortowej, funkcjonalnej przestrzeni znacznie lepiej się pracuje i tworzy. Takie miejsce reprezentują choćby showroom firmy Miloni,  producenta nowoczesnych, rzemieślniczych mebli drewnianych, łączących pierwszorzędny design z ergonomicznym rozwiązaniami technicznym. To właśnie nasi specjaliści przyczynili się do tego, by przestrzenie biurowe w kompleksie Moje Miejsce, dawały odpowiednie warunki do pracy. Nasze prace obejmowały: instalację wod-kan (woda ciepła, zimna, kanalizacja, instalacja skroplin), instalację hydrantową, instalację wentylacji, instalację klimatyzacji (VRF Samsung), obieg pomp ciepła (podpięte agregaty klimatyzacji VRF firmy Samsung chłodzone wodą technologiczną).

WIĘCEJ

Moduł wiedzy

Przynależność do organizacji branżowych
  • PLGBC,
  • Iskra Biznes
Działania wspierające markę pracodawcy:
  • troska o work-life balance pracowników
    – elastyczny czas pracy
    – możliwość pracy hybrydowej
    – szkolenia branżowe
    – szeroki pakiet socjalny dla pracowników
  • zaangażowanie w projekt prospołeczne i proekologiczne
    – sadzenie drzew z posadzimy.pl,
    – partner wydarzenia KINO LETNIE Z KLIMATEM – cykliczne wydarzenie organizowane przez Kino Fenomen,
    – sponsorowanie klubu Industria Kielce
115

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

AXI IMMO Group

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

AXI IMMO oferuje usługi doradcze w zakresie nieruchomości komercyjnych, w tym: wynajem i zarządzanie powierzchniami magazynowymi i biurowymi, wyceny nieruchomości, a także zakup i sprzedaż gruntów inwestycyjnych. W ramach oferty firma świadczy usługi zarządzania łańcuchami B2B i B2C.

SPECJALIZACJA
  • Najem powierzchni magazynowych, logistycznych i produkcyjnych;
  • Projektowanie nieruchomości szytych na miarę tj. BTS i BTO;
  • Najem powierzchni biurowych;
  • Doradztwo inwestycyjne;
  • Wyceny nieruchomości;
  • Zarządzanie nieruchomościami / Property i Facility management;
  • Reprezentowanie Właścicieli Nieruchomości;
  • Poszukiwanie gruntów i działek inwestycyjnych;
  • Doradztwo dla projektów Centrów Danych (Data Center) i PRS;
  • Przygotowanie raportów sektorowych.
Inne usługi
  • Doradztwo strategiczne
  • Doradztwo transakcyjne
  • Doradztwo techniczne i audyty
  • Wyszukanie i dopasowanie terenu do potrzeb inwestora
  • Badania rynku i marketing
  • Techniczna analiza koncepcji projektu
  • Dokumentacja projektu i procedura przetargowa: Deweloper/GW
  • Usługi kontroli procesów inwestycyjnych
  • Projekt budowy i uzyskanie pozwolenia na budowę
  • Zarządzanie projektem i zmianą
SIEDZIba główna w Polsce

00-105 Warszawa, Twarda 18, www.axiimmo.com

Biura lokalne

Katowice: Muchowiec Active Park, ul. Francuska 182

Kraków: Imperial Business Center, ul. Wadowicka 7

Wrocław: West4, ul. Na Ostatnim Groszu 3

Łódź: Loftmill – Łódź React, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 24

Trójmiasto: Olivia Business Centre Olivia Six, Al. Grunwaldzka 472D

Aktualne dane operacyjne

72

Liczba obsługiwanych klientów – rok 2023

75

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Przynależność do organizacji branżowych
  • SIOR
  • IRELS
  • Carter Jonas
  • PINK
  • PRAXI Valuations
Działania wspierające markę pracodawcy:
  • możliwości pracy zdalnej
  • promocja zdrowego trybu życia i udziału w wydarzeniach sportowych
  • szkolenia branżowe
  • zaangażowanie w projekty prospołeczne
Certyfikaty i standardy:

CiJ - Lokalna Agencja Roku w latach 2012 – 2019, 2021

CEEQA - Lokalny Agent 2023 Roku

CEE Investment Awards - Lokalna Agencja 2023

116

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

CBRE GWS

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Jesteśmy częścią CBRE Group Inc. największej na świecie firmy doradczej i inwestycyjnej z siedzibą w USA działającej w sektorze nieruchomości komercyjnych. Firma notowana jest na nowojorskiej giełdzie i zatrudnia ponad 105 000 pracowników obsługujących nieruchomości w ponad 100 krajach. W 2020 roku firma znalazła się na 128 miejscu w rankingu Fortune 500, gdzie po raz drugi rok z rzędu przyznano CBRE tytuł najbardziej podziwianej firmy na rynku nieruchomości. W tym samym roku po raz siódmy z rzędu CBRE została uznana za najbardziej etyczną firmę na świecie, a przez ostatnie 19 lat z rzędu jest uznawana przez The Lipsey Company za najlepszą markę na rynku nieruchomości, co czyni nas stabilnym partnerem biznesowym. CBRE GWS specjalizuje się w utrzymaniu i zarządzaniu nieruchomościami, generalnym wykonawstwie, zarządzaniu projektami, doradztwie technicznym.

SPECJALIZACJA
  • Generalne wykonawstwo – budowy, rozbudowy, przebudowy, remonty
  • Budownictwo specjalistyczne
  • Zarządzanie projektami
  • Biuro Projektów - projekty architektoniczne i branżowe (wszystkie branże)
  • Doradztwo i audyty techniczne
  • Kompleksowe wykonawstwo w zakresie instalacji elektrycznych i mechanicznych
  • Instalacje specjalistyczne
  • Energetyka
  • Nowoczesne technologie
SIEDZIba główna w Polsce

00-843 Warszawa, ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego 1, www.cbre.pl

Biura lokalne

Poznań, Wrocław, Kraków, Gdańsk, Łódź, Katowice

Aktualne dane operacyjne

ponad 100

Liczba obsługiwanych klientów – rok 2023

ponad 700

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż
instalacje obiektowe
  • Instalacje elektryczne i teletechniczne
  • Instalacje mechaniczne
  • Systemy automatyki i zarządzania budynkami (BMS)
  • Systemy przeciwpożarowe (SSP, DSO, systemy oddymiania, systemy detekcji gazów technicznych i wybuchowych)

Usługi inne

  • Facility management (FM)
  • Energy & sustainability

Wybrane realizacje

Rewitalizacja Centrum Handlowego Fort Wola
Rewitalizacja lokali w ramach rebrandingu sieci, projekt międzynarodowy o dużej skali
117

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

INNOVATIVE FACILITY MANAGEMENT POLSKA

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Innovative Facility Management Polska Sp. z o.o. jest innowacyjnym dostawcą usług, który wychodzi naprzeciw wszelkim potrzebom swoich Klientów w zakresie utrzymania i obsługi swoich obiektów. Koncentrujemy się wokół optymalizacji środków, skuteczności oraz systematycznego planowania. Skupiamy w swoim zespole doświadczoną, wykwalifikowaną kadrę. Działając w ten sposób, jesteśmy w stanie dostarczyć „usługi szyte na miarę”, przyczyniając się do optymalizacji kosztów eksploatacji obiektów.

SPECJALIZACJA
  • Zintegrowane usługi FM
  • Obsługa techniczna obiektów – biurowych, logistycznych, handlowych, mieszkaniowych, przemysłowych
  • Kompleksowe usługi FIT-OUT
  • Techniczne serwisy mobilne
Instalacje obiektowe
  • Instalacje elektroenergetyczne
  • Automatyka budynkowa
  • Instalacje sanitarne
  • Instalacje p.poż.
  • Chłodnictwo
SIEDZIba główna w Polsce

ul. Świętojerska 5/7, 00-236 Warszawa, www.ifmpolska.pl

Biura lokalne

Warszawa, Gdańsk, Chorzów, Wrocław

Aktualne dane operacyjne

ponad 120

Liczba obsługiwanych klientów – rok 2023

ponad 170

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Usługi inne

  • Audyty instalacji technicznych
  • Project Management
  • Prace ogólnobudowlane oraz wykończeniowe
  • Doradztwo techniczne

Wybrane realizacje

Aranżacja powierzchni dla nowego najemcy w budynku biurowy w Warszawie
Wymiana oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego na powierzchni wspólnej i część wynajętej w budynku biurowym w Warszawie

Moduł wiedzy

Oferowany plik do pobrania

POBIERZ

Przynależność do organizacji branżowych
  • IFMA
Działania wspierające markę pracodawcy:
  • Pakiet medyczny
  • Szkolenia branżowe
  • Alternatywne ścieżki rozwoju
  • Możliwość pracy zdalnej
Certyfikaty i standardy:

ISO 9001-2015, ISO 14001-2015, ISO 45001-2018, Certyfikat F-gazy, Autoryzacje producentów

118

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

ISS

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

ISS jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. Szeroki wachlarz usług ISS świadczonych w modelu self-delivery obejmuje utrzymanie czystości, obsługę techniczną i administracyjną oraz strategiczne zarządzanie miejscem pracy (w tym fit-out). ISS występuje w roli generalnego wykonawcy w obszarze aranżacji biur, remontów, przeprowadzek – od koncepcji po realizację i nadzór procesu w formule ‘Design&Build’. Zespół ISS, składający się z projektantów branżowych i architektów, posiada kompetencje w zakresie optymalizacji powierzchni oraz strategii i analiz workplace.

Realizacje ISS wyróżnione zostały certyfikacją Mobility Mojo, potwierdzającą wysoki poziom rozwiązań w duchu Diversity & Inclusion wdrożonych w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością oraz neuroróżnorodnych.

SPECJALIZACJA
  • Zarządzanie projektami i doradztwo inwestycyjne
  • Projektowanie przestrzeni biurowych i optymalizacja środowiska pracy (workplace) w oparciu o strategię klienta i analizy IoT
  • Kompleksowy projekt i wykonawstwo – od koncepcji po realizację i nadzór procesu (rozszerzona formuła ‘Design&Build’)
  • Projekty i realizacja prac budowlanych i instalacyjnych
  • Infrastruktura krytyczna IT, zasilanie gwarantowane
  • Remonty i utrzymanie techniczne budynku
  • Relokacje i przeprowadzki
Instalacje obiektowe

Projektowanie i kompleksowe wykonanie:

  • instalacji elektrycznych, w tym systemów bezpieczeństwa: kontroli dostępu, CCTV, SSWiN, SSP, DSO
  • instalacji: wodno-kanalizacyjnych, klimatyzacji, wentylacji
  • instalacji specjalistycznych, w tym systemów: gaszenia, klimatyzacji precyzyjnej, bezpieczeństwa przemysłowego
  • instalacji teletechnicznych, wykonanie kompletnej infrastruktury IT, data center, server room
Usługi inne
  • Serwis urządzeń i instalacji budynkowej
  • Audyty i ekspertyzy techniczne
SIEDZIba główna w Polsce

02-677 Warszawa, ul. Cybernetyki 10, www.pl.issworld.com

Biura lokalne

Łódź, Gdańsk, Kraków, Wrocław, Poznań

Aktualne dane operacyjne

2000

Liczba pracowników zatrudnionych bezpośrednio– koniec 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Wybrane realizacje

ISS Finance Service Centre Gdańsk
ISS Finance Service Centre Gdańsk
ISS Finance Service Centre Gdańsk

Zobacz film o ISS FSC

Moduł wiedzy

Przynależność do organizacji branżowych
  • PRFM
  • ABSL
  • Pro Progressio
  • AmCham
  • SPCC
Działania wspierające markę pracodawcy:
  • Wspieranie D&I w środowisku pracy – rozwiązania podnoszące dostępność dla osób z niepełnosprawnością i neuroróżnorodnych potwierdzone certyfikacją Mobility Mojo
  • Kultywowanie wysokiej kultury BHP
  • Dążenie do bycia Company of Belonging – organizacją, w której każdy czuje się przynależny – wspieranie aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnością oraz innych grup dotkniętych wykluczeniem, wzmacnianie pozycji kobiet w miejscu pracy (sygnatariusz UN Women’s Empowerement Principles)
  • Graduate Management Trainee Programme – Program Managerski dedykowany ambitnym absolwentom szkół wyższych
Certyfikaty i standardy:

ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001,

EcoVadis, Zielona Karta Lidera Bezpiecznej Pracy CIOP-PIB

119

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Make It Yours

FORMA PRAWNA

Działalność gospodarcza

OPIS FIRMY

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się pracownią projektowania wnętrz. Świadomi, tego że każdy zrealizowany projekt to nasza wizytówka, przykładamy wagę zarówno do designu powstającego w naszej pracowni, jak również do wysokiej kultury pracy, jakości i terminowości. Wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów i odpowiadamy na nie naszymi projektami.

SPECJALIZACJA

WNĘTRZA- DESIGN -  INSTALACJE

  • Projekty fit out
  • Kompleksowe projekty wnętrz biurowych, hotelowych, komercyjnych i mieszkalnych
  • Projekty wielobranżowe obiektów biurowych i komercyjnych
  • Projekty test fit
  • Projekty space plan
  • Projekty koncepcyjne
  • Projekty wykonawcze wielobranżowe
  • Projekty w formule zaprojektuj i zbuduj, (we współpracy z partnerami biznesowymi)
Usługi inne
  • Identyfikacja i analiza potrzeb organizacji do celów projektowych
  • Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana
  • Wizualizacje 3D
  • Doradztwo projektowe
SIEDZIba główna w Polsce

ul. Świętokrzyska 2/6, 30-015 Kraków
www.makeityours.pl

Aktualne dane operacyjne

20

Liczba obsługiwanych klientów – rok 2023

5

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Wybrane realizacje

Foto Konrad Jóźwiak
Kompleksowy projekt wnętrz  biura i szkoły gotowania firmy Body Chief. Aranżowane wnętrza stylem, elegancją i jakością materiałów korelują z filozofią firmy, w której jakość składników i procesu produkcyjnego stawiana jest na pierwszym miejscu. Takie podejście to jeden z celów pośrednich do osiągnięcia sukcesu, pełnej satysfakcji i zadowolenia najbardziej wymagających klientów.
WIĘCEJ
Fabryczna Office Park to nowoczesne biurowce klasy A, eleganckie budynki mieszkalne oraz dwa zrewitalizowane budynki po dawnej destylarni Polmos, wybudowane przez firmę Inter-Bud o łącznej powierzchni biur ponad 42000 m2. Biuro Make It Yours wraz z partnerami odpowiadało w zależności od potrzeb inwestora i najemców na różnych etapach inwestycji  za: projektowanie lub weryfikację space planów, wykonanie wielobranżowych projektów wykonawczych w zakresie fit-out jak również za realizację kompleksowych projektów wnętrz wraz z projektem koncepcyjnym.
WIĘCEJ
Kompleksowy projekt wnętrz biura firmy Morele.net zlokalizowanego w Krakowie W zakresie projektu znalazły się wszystkie wnętrza: recepcja, gabinety, sale konferencyjne, łazienki, mini salki do rozmów i spotkań, strefa chillout oraz przestrzenie do komunikacji.
WIĘCEJ
Projekt wnętrz biura Capgemini obejmował 18000 m2. Pod względem powierzchni dla jednego klienta jest to największa re-lokacja firmy w Polsce. Projekt zrealizowaliśmy w 2022 roku
WIĘCEJ

PORFOLIO MAKE IT YOURS

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy:

Rozwój technologii, troska o ekologię, dbałość o jakość, funkcjonalność i komfort napędzają wprowadzanie na rynek coraz doskonalszych i nowocześniejszych produktów i rozwiązań. Jesteśmy na bieżąco. Bierzemy udział w szkoleniach branżowych i produktowych, targach, spotkaniach.

Jesteśmy przygotowani i otwarci na pracę zdalną z klientami i partnerami biznesowymi. Realizujemy projekty w każdej lokalizacji.

120

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Muniak

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o. Sp. K.

OPIS FIRMY

Wiodący Generalny Wykonawca sektora fit-out, świadczący usługi na rynku nieruchomości komercyjnych od przeszło 30 lat. Firma Muniak zrealizowała ponad 1400 projektów budowlanych, w tym 400 000 mkw. przestrzeni biurowych i handlowych a jej fundamentem są ludzie. To 650 fachowców zatrudnionych w Polsce i Szwecji tworzy jej sukces.

SPECJALIZACJA
  • Generalne Wykonawstwo
  • Realizacja projektów w systemie Design& Build
  • Realizacje biurowe
  • Realizacje Retail
  • Realizacje gastronomiczne
  • Realizacje hotelowe
  • Przebudowy galerii handlowych
  • Refitouty powierzchni biurowych
INSTALACJE OBIEKTOWE
  • Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych
  • Wykonanie instalacji sanitarnych
  • Wykonanie instalacji SAP i DSO
  • Wykonanie instalacji BMS
  • Optymalizację instalacji BMS w zakresie zużycia mediów
Usługi inne
  • Doradztwo techniczne w zakresie fit-out oraz budownictwa
  • Doradztwo najefektywniejszych koncepcji w tym wykorzystania technologii i materiałów
  • Uprawnienia do realizacji prac dla branży militarnej
SIEDZIba główna w Polsce

ul. Dywizjonu 303 nr. 139 lok. U2, 01-470 Warszawa

www.muniak.pl

BIURA LOKALNE

Oddział Szwedzki - Muniak Sverige AB

c/o KAM Redovisning AB

BOX 47089

100 74 Stockholm

Biuro w Limanowej

Nova Limanowa, ul. Marka 12, 34-600 Limanowa

Aktualne dane operacyjne

44

Liczba obsługiwanych klientów – rok 2023

650

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Wybrane realizacje

Inwestycja CH Atrium Promenada zakładała odświeżenie powierzchni - wykonanie nowego pasażu w części galerii handlowej oraz wygrodzenie nowych lokali i przygotowanie ich pod przyjęcie 50 nowych najemców.  Cała realizacja to prawie 35 tysięcy m2 i obejmowała kompleksowo roboty budowlane, sanitarne oraz elektryczne. W przebudowę było zaangażowanych ponad 1000 fachowców z różnych branż.
Inwestycja  dla klienta Uniqa  zakładała roboty  wyburzeniowe na kilku piętrach biurowca WTT w Warszawie  i wykonanie kompletu prac. To łącznie ponad  11 tysięcy metrów kwadratowych w zakresie budowlanym, instalacji sanitarnych  (wentylacja, klimatyzacja, wod-kan, wyciąg spalin i kompresorowa), instalacji  elektrycznych (zasilanie, niskie prądy, oświetlenie, SSP) oraz wyposażenia  meblowego. W cały projekt zaangażowanych było ponad 300 pracowników z różnych  branż. 

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy:
  • szeroki pakiet socjalny pracowników
  • szkolenia branżowe
  • zaangażowanie w projekty prospołeczne i proekologiczne
CERTYFIKATY I STANDARDY:

ISO 9001

121

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Space4u

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Realizujemy usługi z obszaru fit-out, remontów i modernizacji instalacji budynkowych. Specjalizujemy się w retroficie powierzchni biurowych w formule Design & Build. Nie obce są nam realizacje na podstawie projektów klienta uwzględniający jego indywidualne wymagania i potrzeby.

SPECJALIZACJA
  • Generalne Wykonawstwo kompleksowe usługi w zakresie fit-out
  • Zarządzanie procesem inwestycyjnym - od projektu do realizacji (Design & Build)
  • Prace remontowe („małe” przeróbki, szybkie prace weekendowe/nocne)
  • Modernizacja instalacji i elementów budynków w celu zwiększenia wartości nieruchomości
  • Dobór i montaż wyposażenia meblowego
  • Doświadczenie w realizacji projektów w budynkach biurowych dla administracji rządowych krajowych i zagranicznych
Instalacje obiektowe
  • Kompleksowe wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w tym systemów bezpieczeństwa: kontroli dostępu, CCTV, SSWiN, SSP, DSO, IT,
  • Kompleksowe wykonanie instalacji sanitarnych: instalacji wod-kan, klimatyzacji, wentylacji, instalacji hydrantowych i tryskaczowych
  • Instalacje specjalistyczne: systemy gaszenia, systemy klimatyzacji precyzyjnej, systemy bezpieczeństwa przemysłowego
  • Projektowanie i kompleksowe wyposażenie sal konferencyjnych w systemy AV
Usługi inne
  • Projekty i wizualizacje wnętrz
  • Serwis techniki obiektowej w ramach współpracy z firmami FM
  • Doradztwo inżynieryjne
  • Realizacja prac w ramach zamówień publicznych
SIEDZIba główna w Polsce

03-707 Warszawa, ul. Floriańska 6 lok.U10/2, www.space4u.com.pl

Aktualne dane operacyjne

57

Liczba obsługiwanych klientów – rok 2023

35

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Wybrane realizacje

Retrofit powierzchni biurowej koncernu z branży motoryzacyjnej wykonamy na podstawie projektu własnego klienta.
Realizacja i projekt własny przestrzeni relaksu spotkań nieformalnych w biurze międzynarodowego banku.
Strefa relaksu dla miłośników sportów ekstremalnych w biurze doradców biznesowych.

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy:
  • możliwości pracy zdalnej
  • elastyczne godziny pracy
  • wprowadzanie „własnych” pomysłów na realizację danego projektu
  • integracje pracownicze
  • promowanie aktywności fizycznych i kulturalnych
  • siedziba to „domowe biuro”
  • brak dress kodu
02

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

THE DESIGN GROUP

OPIS FIRMY

Zespół specjalistów od projektowania i programowania przestrzeni pracy. Posiadają wieloletnie doświadczenie w tworzeniu oryginalnych, niepowtarzalnych i nowoczesnych wnętrz biurowych.

Klienci BPO/SSC doceniają ich elastyczność w pracy nad projektami i nastawienie na tworzenie łatwych do adaptacji biur projektowych. W projektowaniu szczególnie bliska jest im idea Human Centered Design, czyli projektowanie skoncentrowane na człowieku i z myślą o użytkowniku biura. Przy każdym projekcie dokładnie analizują kwestie związane z ergonomią i funkcjonalnością biura, nie pomijając przy tym walorów estetycznych.

Ich projekty były wielokrotnie nagradzane w konkursach krajowych i zagranicznych m.in Archello, International Property Awards, Office Superstar.

SPECJALIZACJA
  • projektowanie wnętrz biurowych
  • programowanie przestrzeni pracy
Usługi inne
  • projekty wnętrz
  • projekty wykonawcze
  • space planning
  • workplace management
  • project management
  • design&build
  • branding/signage
SIEDZIba główna w Polsce

01-756 Warszawa, ul. Przasnyska 4B/lok. 176

www.thedesigngroup.pl

Aktualne dane operacyjne

15

Liczba obsługiwanych klientów – rok 2023

20

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Wybrane realizacje

Biuro Zendesk w biurowcu MK29 w Krakowie to przestrzeń zaaranżowana w duchu duńskiego hygge, pełna natury i zieleni. Na pow. ponad 3 tys. m2 panuje przytulna, domowa atmosfera, wspierana oświetleniem o ciepłej barwie. Układ biura przypomina strukturę duńskiego miasteczka  podzielono go bowiem na strefy: od przestrzeni publicznej (recepcji, kawiarni i przestrzeni eventowej) przez sferę wypełnioną roślinami i salami konferencyjnymi aż do bardziej prywatnej z miejscami do pracy indywidualnej. Pełnych kreatywnych spotów przestrzenie wzmacniają poczucie wspólnoty i integracji.
WIĘCEJ
Biuro Grupy OLX w Poznaniu o pow. 4500 m2 to miejsce, które sprzyja interakcjom, współpracy i kreatywności. Panuje w nim klimat multifunkcjonalnego home office: od hot desków, salę design thinking, specjalne pokoje do pracy cichej, aż po przytulne przestrzenie socjalne, coffee points i all hands - każdy znajdzie tu idealne dla siebie miejsce do pracy, relaksu i integracji. Domowy klimat podkreślają liczne drewniane elementy aranżacyjne, miękkie dywany, grube kotary, pastelowe kolory i rośliny.
WIĘCEJ

Moduł wiedzy

Przynależność do organizacji branżowych
  • PRO PROGRESSIO
122
REKLAMA
123