Poznaj rozwiązania i implementuj je w swoim budynku oraz miejscu pracy
132
Agnieszka Baranowska
Prezes Zarządu
Dane podstawowe
NAZWA FIRMY
Apps4business
FORMA PRAWNA
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
OPIS FIRMY
Apps4business od 2015 r. tworzy oprogramowanie klasy CAFM używane przez firmy FM i serwisu technicznego. Systemy oferowane przez firmę Apps4business to nie tylko aplikacje zaprojektowane z myślą o użytkowniku, ale także oparte na filozofii cyfryzacji i automatyzacji procesów, wykorzystujące innowacyjne rozwiązania z zakresu AI oraz IoT. Nasz model biznesowy opiera się na szybkim tworzeniu i testowaniu z klientem rozwiązań pozwalających uzyskać szybką poprawę procesów wewnętrznych klienta. Nasze oprogramowanie zmniejsza koszty i przyspiesza pracę wielu firm przenosząc je na wyższy poziom operacyjnego doskonalenia.
SPECJALIZACJA
Specjalizujemy się w aplikacjach klasy CAFM dla branży Facility Management oraz firm serwisowych (branża HVAC, BMS, instalacji niskoprądowych, medyczna i wiele innych) oraz aplikacjach wspierających procesy m.in. obiegu informacji w firmach, realizacji zadań usługowych i raportowania.
Specyfikacja technologii CRE
Przeznaczenie
Skuteczne zarządzanie usługami FM dla obiektów
Opis rozwiązania
Service Express FM to nowoczesna zintegrowana platforma do zarządzania obiektami (CAFM). System oparty na najnowszych technologiach Google.
Niezrównana wydajność aplikacji jest jednym z wyróżników naszych systemów.
System ma modularną budowę z możliwością elastycznego dostosowania do specyfiki każdego klienta.
Wraz z klientami z branży Facility Management rozwijamy Express FM, ścisła współpraca z użytkownikiem końcowym pozwala nam wdrażać rozwiązania faktycznie poprawiające efektywność pracy obiektowej. Klienci podkreślają realną wartość wynikającą z automatyzacji, wydajności, przejrzystości i innowacyjności stosowanych rozwiązań.
Główne zadanie w obiekcie
System wspiera codzienne funkcjonowanie obiektów:
Help Desk obiektowy
Help Desk oparty na kodach QR
Planowanie i realizacja przeglądów PPM
Zlecenia serwisowe i ich realizacja
System do ofertowania
Usługi sprzątania wspomagane technologią IoT
Rejestracja zdarzeń niebezpiecznych BHP
Księga gości
Audyty jakości usług obiektowych
Integracja z BMS i danymi z liczników mediów
Obieg faktur zakupowych
Ewidencja umów zakupy/sprzedaży
Realizacja poleceń fakturowania i faktur
Raportowanie BI w chmurze
Główne funkcjonalności technologii
Service Express oparty jest na najnowszych technologiach webowych XXI wieku. System wyróżnia się modularną budową z możliwością elastycznego dopasowania do każdej skali działalności firmy.
Aplikacja webowa/PWA System zbudowany z najnowszych komponentów i standardów budowy aplikacji internetowych (stack Google)
Wydajność Podkreślana przez wielu klientów najwyższa szybkość i niezawodność systemu wśród rozwiązań tej klasy
AI Interfejsy do znanych silników AI m.in. Google oraz OpenAI pozwalają wprowadzać dodatkowe funkcje w systemie
Interfejsy API Specjalizujemy się w tworzeniu interfejsów programowych API bezboleśnie łącząc aplikacje klienta w jeden zintegrowany system obiegu informacji
Business Intelligence Raportowanie biznesowe oparte jest na znanych systemach BI klasy enterprise
IoT Posiadamy własną platformę integrującą czujniki i aplikacje IoT oferując klientom pełne wsparcie w tym zakresie
Technologie QR i NFC Stosujemy technologie QR/NFC do szybkiej identyfikacji assetów serwisowych oraz do usprawniania komunikacji z użytkownikami budynku.
Kluczowe branże
Obsługa techniczna, utrzymanie czystości, sieci handlowe, zarządzanie nieruchomością.
Aktualne dane operacyjne
Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów
Wybrane realizacje
Wiodący dostawca usług FM w Europie
Dla jednego z czołowych dostawców usług FM na polskim rynku przygotowaliśmy rozwiązania podnoszące efektywność pracy całej firmy.
Oprócz klasycznych rozwiązań wspomagania procesów budynku m.in. Help Desk, Zgłoszenia QR, PPM, Serwis techniczny, Audyty, BHP na kilkuset obiektach wdrożyliśmy innowacyjne rozwiązanie „Cleaning on Demand” oparte na technologii IoT.
Dzięki zastosowanym rozwiązaniom IoT personel sprzątający, uzyskujący informację o stanie budynku, może pracować wydajniej i szybciej reagując na potrzeby najemcy obiektu. W rezultacie, jakość sprzątania została podniesiona, a koszty operacyjne zostały zredukowane, co przekłada się na ostateczną cenę usługi.
INPLAG Sp. z o.o.
W związku z dynamicznym rozwojem firma INPLAG Sp. z o.o postanowiła wdrożyć system serwisowy usprawniający automatyzację kluczowych procesów biznesowych związanych z planowaniem i realizacją zleceń serwisowych.
Jako część grupy Atlas Ward Polska o ogólnopolskim zasięgu i ugruntowanej marce w branży budowlanej oraz instalacyjnej firma INPLAG była zainteresowana wdrożeniem gotowego rozwiązania na rynku, charakteryzującym się szybkim czasem wdrożenia oraz głęboką znajomością procesów serwisowych związanych z instalacjami budynkowymi i systemami niskoprądowymi.
Na swojego dostawcę firma INPLAG Sp. z o.o. w grudniu 2022 roku wybrała producenta systemu Service Express – firmę Apps4business.
Proces wdrożenia systemu odbył się szybko i sprawnie, spełniając wszelkie oczekiwania grupy Atlas Ward Polska. Dzięki Service Express firma INPLAG zyskała dostęp do najnowocześniejszych technologii, w tym dedykowanej aplikacji mobilnej dla serwisantów, platformy internetowej dla klientów (Portal) umożliwiającej przeglądanie bazy zgłoszeń, historii usterek oraz dokumentacji serwisowej z dowolnego miejsca.
Usługi dodatkowe
Wsparcie w analizie procesów użytkownika w celu ich optymalizacji z użyciem systemu
Wsparcie w analizie aplikacji architektury opartej na mikroserwisach
Wdrożenie na okres próbny. System demo i system na testy.
Szybkie wdrożenie systemu produkcyjnego w metodologii „agile” (2-3 tygodnie do systemu podstawowego)
Monitoring i serwis systemów 24/7. Rozwiązania z zakresu business continuity (server/application mirroring)
Hosting systemów w chmurze i integracja z aplikacjami użytkownika oraz utrzymanie systemów na dedykowanych rozwiązaniach chmurowych (Amazon Cloud Services, Google Cloud, Azure lub lokalni dostawcy usług)
Wsparcie infolinii dedykowanej w kwestiach użytkowania technologii
Europejski integrator systemów audiowizualnych A+V wspiera klientów w procesie tworzenia nowoczesnego workplace. Zespół A+V tworzą wykształceni pasjonaci technologii z wieloletnim doświadczeniem w planowaniu, wdrażaniu i modernizacji systemów AV. Dzięki obecności w największych miastach – Warszawie, Wrocławiu, Krakowie – A+V zapewniają sprawną obsługę klientów w całej Polsce, a także w wielu lokalizacjach europejskich.
SPECJALIZACJA
Projektowanie i wdrażanie systemów audiowizualnych
Specyfikacja technologii CRE
Przeznaczenie
Umożliwienie efektywnej komunikacji, pracy hybrydowej oraz integracji z innymi systemami budynkowymi.
Opis rozwiązania
Wielofunkcyjne systemy audiowizualne zmieniają przestrzenie biurowe w nowoczesne miejsca pracy, aby komunikacja i współpraca zespołów przebiegała sprawnie i efektywnie – zarówno gdy pracują zdalnie, hybrydowo, czy stacjonarnie.
Główne zadanie w obiekcie
Integrowanie systemów wideokonferencyjnych z BMS, konsultacje projektów i korporacyjnego standardu AV, kosztorysowanie, projektowanie i wdrażanie systemów AV, doradztwo techniczne, opieka serwisowa SLA
Główne funkcjonalności technologii
Wideokonferencja w salach spotkań dla zapewnienia współpracy i komunikacji między zespołami;
Projekcja, monitory LED i interaktywne – kolaboracja i przekazywanie treści wizualnych;
Nagłośnienie w całej przestrzeni ze sterowaniem;
Rezerwacja sal i biurek dla
Centralne i łatwe zarządzanie infrastrukturą AV, wykrywanie błędów, aktualizacje itp.
Kluczowe branże
Korporacje, biura, muzea, edukacja
Aktualne dane operacyjne
Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów
Wybrane realizacje
SCCS – integracja systemów edukacji hybrydowej z infrastrukturą sal operacyjnych –Artykuł nt. tej realizacji
Biuro 7R w Warszawie
Firma 7R jest aktywna w branży nieruchomości od 13 lat. Aktualnie zatrudnia ponad 170 ekspertów, specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych i przyjaznych środowisku obiektów magazynowych oraz produkcyjnych. Poza Warszawą, posiada oddziały w Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu, Sosnowcu, Szczecinie oraz w czeskiej Pradze.
Naszym zadaniem było wyposażenie zlokalizowanej w biurowcu Metropolitan siedziby warszawskiego oddziału firmy 7R, w kompleksowy system audiowizualny, który będzie odpowiadać potrzebom organizacji. Biuro obejmuje ponad 1300 mkw. nowocześnie zaaranżowanej powierzchni. Firma 7R działa w systemie rozproszonym, realizuje też projekty o zasięgu międzynarodowym, dlatego wiele spotkań odbywa się w trybie online lub hybrydowym. Klientowi zależało na tym, aby komunikacja z partnerami zewnętrznymi i pomiędzy pracownikami przebiegała naturalnie, niezależnie od miejsca ich pobytu. Zaproponowaliśmy wyposażenie sal konferencyjnych w nowoczesne urządzenia, które są zgodne z najnowszymi trendami nie tylko w Polsce, ale także na świecie.
ROZWIĄZANIE
W odpowiedzi na potrzeby klienta zaimplementowaliśmy kompleksowe rozwiązanie audiowizualne, umożliwiające sprawną komunikację i integrację rozproszonego zespołu. W jego zakres weszły następujące elementy:
Zaawansowany system rezerwacji sal konferencyjnych z czujnikami obecności, automatycznie potwierdzający lub anulujący rezerwacje w zależności od tego, czy osoby faktycznie przebywają w sali.
Systemy wideokonferencyjne bazujące na technologiach Poly i Microsoft Teams Rooms, zapewniające wysoką jakość komunikacji audio i wideo.
Kamera E70 i kodek Poly w dużej sali konferencyjnej, zintegrowane z Microsoft Teams Rooms, umożliwiające prowadzenie spotkań na wysokim poziomie interaktywności.
Przyłącza z retraktorami HDMI firmy Extron w salach konferencyjnych, które przyczyniają się do utrzymania porządku i poprawy estetyki w miejscu pracy, co pozytywnie wpływa na wizerunek firmy. Zorganizowanie i umiejscowienie kabli w jednym miejscu sprawia, że system jest gotowy do pracy w każdej chwili.
Dzięki zastosowaniu środowiska Microsoft Teams Rooms, pracownicy mają natychmiastowy dostęp do spotkań umówionych w kalendarzu. Mogą również zarezerwować sale konferencyjne dostępne w biurze. Wdrożone rozwiązanie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze, a użytkownik może dołączyć do spotkania jednym kliknięciem.
Cały system AV pozwala też na wykorzystywanie opcji oferowanych przez sztuczną inteligencję. Dzięki temu w pomieszczeniu wyciszone są szumy, a obraz z kamery jest odpowiednio ostry. Inteligentne funkcje algorytmu sprawiają, że system odróżnia hałas od dźwięków, które są istotne dla dyskusji. Potencjał AI w systemach wideokonferencyjnych stale rośnie, dlatego wdrożony przez nas system jest elastyczny. Dzięki temu w przyszłości będzie możliwe wykorzystywanie nowych funkcji, bez konieczności modernizacji systemu.
EFEKT
Zastosowane przez nas rozwiązania sprawiły, że firma 7R osiągnęła wyższy poziom efektywności komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. System rezerwacji sal i nowoczesne wyposażenie audiowizualne znacząco ułatwiły organizację spotkań hybrydowych i zdalnych, poprawiając zarówno produktywność pracowników, jak i jakość współpracy z partnerami firmy. Nowoczesna infrastruktura AV zapewniła firmie narzędzia niezbędne do skutecznego zarządzania projektem i budowania naturalnych relacji. Pracownicy podkreślają, że rozwiązanie bardzo dobrze sprawdza się w trakcie firmowych wydarzeń takich jak Wigilia firmowa czy Dzień Kobiet. System wideokonferencyjny pozwala na lepszą integrację zespołu, który na co dzień pracuje w trybie rozproszonym. Dzięki niemu pracownicy mogą ze sobą swobodnie rozmawiać, wymieniać się wrażeniami i zacieśniać zespołowe więzi. Te aspekty są dziś niezwykle ważne i to właśnie one mają ogromny wpływ na zadowolenie ludzi pracujących w różnych trybach.
Konsultacje projektowe Projektowanie i integracja systemów multimedialnych to nasza specjalność. Jesteśmy zespołem inżynierów akustyków, informatyków i automatyków pracujących w branży audiowizualnej od wielu lat.
opracowanie koncepcji szczegółowej
opracowanie wkładu do projektu budowlanego inwestycji
opracowanie projektu wykonawczego
nadzór autorski
konsultacje w zakresie akustyki i izolacyjności akustycznej
Wdrożenie na okres próbny. Moduł testowy. Aby klient mógł samodzielnie przetestować dane rozwiązanie w swoim biurze i infrastrukturze, organizujemy POC (proof of concept), czyli wynajęcie zestawu Demo z pokazem funkcjonalności. Klient może testować urządzenia przez określony czas, zadawać pytania, sprawdzać jego możliwości i w określonym terminie zwrócić zestaw.
Pomoc w uzyskaniu dotacji na inwestycje
Organizacja leasingu na urządzenia – rekomendacje dostawców usług finansowych
najem długoterminowy AVaaS (AV as a Service)
pomoc w pozyskiwaniu środków unijnych
Wdrożenie technologii
logistyka, w tym dostawa urządzeń i systemów, okablowania i niezbędnych akcesoriów
wykonanie tras kablowych, ułożenie i terminacja okablowania
Instalacja, montaż Doświadczony zespół techników instalatorów i inżynierów instaluje wszystkie elementy systemu AV na obiekcie klienta. Programiści przygotowują konieczne oprogramowanie, tworzą tapety na panele dotykowe i uruchamiają cały system aby zapewniał wymagane funkcjonalności.
Utrzymanie i Serwis technologii w razie awarii Nasi inżynierowie sprawiają, że systemy audiowizualne działają dokładnie tak, jak zostały do tego stworzone. Dzięki zespoło serwisowym i magazynom sprzętowym zlokalizowanym w największych miastach Polski, możemy sprawnie i szybko reagować na potrzeby klientów:
opieka gwarancyjna i pogwarancyjna
serwis utrzymaniowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług serwisowych SLA – z urządzeniami zastępczymi i gwarancją przywrócenia operacyjnej sprawności systemu.
Przeglądy konserwacyjne przeprowadzane regularnie, pozwalają zapobiegać awariom w przyszłości.
Korekty i poprawy istniejących systemów wykonanych przez innego integratora.
Programowanie i integracja systemów sterowania Crestron, AMX, Extron zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta/użytkownika.
Modernizacja systemów spowodowana rozwojem technologicznym lub wymaganiami klienta.
Analizy, ekspertyzy i audyty systemów dające klarowną informację o statusie oraz potrzebach zmian lub korekt a także o wadach i usterkach.
Wsparcie infolinii HelpDesk dedykowanej w kwestiach użytkowania technologii i zgłoszeń serwisowych.
Firma została założona w 2016 roku. Od tego czasu opracowujemy innowacyjne rozwiązania AI do zarządzania odpadami, które łączą oprogramowanie i sprzęt, aby rozwiązać palący problem zarządzania odpadami i braku skutecznych praktyk recyklingu.
SPECJALIZACJA
Bine specjalizuje się w produkcji innowacyjnych rozwiązań do zarządzania odpadami. W swoim portfolio posiadamy cztery urządzenia:
Bin-e AI - dedykowane zbieraniu odpadów i ich sortowaniu za pomocą sztucznej inteligencji;
Bin-e Electro - urządzenie do zbiórki wartościowych odpadów takich jak żarówki, baterie, mała elektronika czy kapsułki do kawy i inne;
Bin-e AI Electro - jest urządzeniem, które zbiera elektroodpady takie jak mała elektronika, żarówki, baterie etc. i segreguje je przy użyciu sztucznej inteligencji;
Bin-e Reward - dedykowane do systemu kaucyjnego, które w zamian za umieszczenie odpadu podlegającego kaucji, wydrukuje kupon do wykorzystania w supermarkecie.
Dzięki urządzeniom Bin-e zwiększane są wskaźniki recyklingu, a także możliwe jest wpłynięcie na zachowanie użytkowników w zakresie utylizacji odpadów. Urządzenia zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o miejscach publicznych z dużym natężeniem ruchu, stawiając czoła wyzwaniom takim jak nieefektywne tradycyjne sortowanie i złożoność utylizacji odpadów elektronicznych. Nasza firma działa na podstawie sprzedaży bezpośredniej i dystrybucji, obsługując zróżnicowaną klientelę B2B w 29 krajach. Z ponad 250 jednostkami sprzedanymi na całym świecie, oferujemy szereg strumieni przychodów, w tym sprzedaż urządzeń, subskrypcje oprogramowania i niestandardowe projekty, dostosowując modele finansowe do potrzeb klienta.
Specyfikacja technologii CRE
Przeznaczenie
Efektywna zbiórka odpadów
Opis rozwiązania
Urządzenie Bin-e AI oparte na sztucznej inteligencji umożliwia wydajną segregację odpadów przy minimalnym wysiłku użytkownika i monitorowanie w czasie rzeczywistym. Istnieje także możliwość wyświetlania własnych treści marketingowych czy edukacyjnych dzięki 50-calowemu ekranowi.
Główne zadanie w obiekcie
zbiórka i segregacja odpadów,
usprawnienie i ujednolicenie systemu zarządzania odpadami,
możliwości marketingowe i edukacyjne, dzięki wbudowanemu 50-calowemu ekranowi,
analiza danych dot. zbiórki odpadów w czasie rzeczywistym, w dedykowanej aplikacji.
Główne funkcjonalności W OBIEKCIE
zautomatyzowana segregacja odpadów w miejscu ich powstawania
monitorowanie urządzeń w czasie rzeczywistym poprzez dedykowaną aplikację
możliwość wyświetlania treści marketingowych czy edukacyjnych na ekranie
zmniejszenie kosztów zatrudnienia personelu sprzątającego dzięki optymalizacji zarządzania odpadami
alerty informujące o potrzebie opróżnienia wewnętrznych koszy przy danym stopniu zapełnienia
Kluczowe branże
obiekty biurowe, supermarkety, centra handlowe, lotniska, dworce kolejowe, branża zarządzania obiektami, centra edukacyjne i uniwersytety
Aktualne dane operacyjne
Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów
Wybrane realizacje
Dell był jedną z pierwszych firm, która zaufała naszej innowacji. Dzięki współpracy i możliwości wspólnego doskonalenia naszych inteligentnych rozwiązań staliśmy się długoletnimi partnerami. W łódzkich biurach stoją dwa urządzenia Bin-e. Zarówno urządzenie pierwszej generacji, które na bieżąco segreguje odpady, jak i wersja Bin-e z 50’’ ekranem.
Wartości dodane:
Poprawa segregacji w pomieszczeniach biurowych.
Nawiązanie długoterminowej współpracy.
Zostanie pionierem innowacji w polskich biurach.
Urządzenie Bin-e zostało umieszczone za pośrednictwem firmy Cushman & Wakefield, w The Warsaw HUB, kompleksie budynków wielofunkcyjnych w Warszawie. Nasze rozwiązanie znajduje się w pasażu handlowym, który posiada duży wybór restauracji, sklepów i usług skierowanych do szerokiej i zróżnicowanej grupy odbiorców.
Bin-e pomaga uprościć proces zarządzania odpadami w budynku. Dzięki aplikacji, która pokazuje stany zapełnienia odpadów, obsługa budynku może optymalizować opróżnianie pojemników.
Wartości dodane:
Optymalizacja pracy personelu sprzątającego.
Uproszczony system gospodarki odpadami w budynku.
Usługi dodatkowe
Audyt, analiza stanu obecnego w obiekcie Wykonujemy przeglądy techniczne naszych urządzeń w ramach gwarancji. Ponadto wykonujemy raporty skuteczności rozpoznania odpadów i analizujemy zachowania użytkowników urządzenia.
Konsultacje projektowe Jesteśmy otwarci na nowe projekty. Jeżeli klient ma pomysł na wykorzystanie naszych urządzeń i technologii, jesteśmy chętni do współpracy i stworzenia razem nowego rozwiązania.
Wdrożenie na okres próbny. moduł testowy. Prowadzimy wdrożenia pilotażowe, w tym okresie, nasi klienci mogą się zapoznać z funkcjonalnościami urządzenia, co skutkuje kontynuacją współpracy.
Wdrożenie technologii Jako firma jesteśmy chętni na współpracę i rozwój naszych technologii. Wdrażamy nasze rozwiązania w takich miejscach jak supermarkety, galerie handlowe, biura czy centra rozrywki.
Instalacja, montaż W zależności od formy współpracy oraz miejsca, wspieramy instalację zdalnie lub osobiście. Jeżeli instalacja urządzenia odbywa się w Polsce, bądź w jednym z sąsiednich krajów, nasz wykwalifikowany pracownik Bin-e montuje urządzenie i przeprowadza krótką prezentację korzystania z urządzenia. W przypadku odległych lokalizacji takich jak Hong Kong czy Zjednoczone Emiraty Arabskie oraz obecności dystrybutora na miejscu wspieramy instalację zdalnie. Jest ona prowadzona przez przeszkoloną kadrę techniczną naszego dystrybutora.
Serwis technologii w razie awarii W ramach rocznej gwarancji zapewniamy bezpłatny serwis. Po zakończeniu okresu gwarancyjnego działamy na podstawie cennika serwisowego. Przez cały okres korzystania z urządzenia zapewnione jest wsparcie działu Customer Care.
Wsparcie infolinii dedykowanej w kwestiach użytkowania technologii W ramach instalacji urządzenia nasi klienci są informowani o kwestiach użytkowania technologii. W razie problemów z działaniem urządzenia bądź potrzeby akcji technicznej jesteśmy do dyspozycji naszych klientów za pośrednictwem kontaktu telefonicznego lub emailowego.
Moduł wiedzy
Przynależność do organizacji branżowych
Należymy do takich organizacji jak Fundacja Solar Impulse, PropTech oraz posiadamy certyfikat Go Circular Pass od Ecoembes.
Specjalizujemy się w doradztwie technicznym oraz dystrybucją i implementacją systemu CAFM ASIZT do Zarządzania Nieruchomościami i Infrastrukturą Techniczną, którego jesteśmy twórcą. Naszym głównym celem jest cyfryzacja środowiska utrzymania i użytkowania wszelkich nieruchomości, świadczenie kompleksowych usług związanych ze wsparciem w przejęciu i obsługą techniczną oraz eksploatacją wszelkich nieruchomości. Wykonujemy kompleksowe przeglądy i audyty budynków w tym pomiary okresowe i diagnostyczne instalacji. Na rynku jesteśmy już od 2010 roku.
Specyfikacja technologii CRE
Przeznaczenie
System CAFM ASIZT wraz z unikatową usługą KUWT (Kompleksowa Usługa Wsparcia Technicznego) jest zaawansowanym środowiskiem niezbędnym do zarządzania i nadzorowania wszystkich procesów Facility Management zachodzących na każdej nieruchomości. System CAFM ASIZT dostępny jest w trzech wersjach:
ASIZT Fly – wersja rozbudowana o rozwiązania dedykowane dla portów lotniczych oraz największych, najbardziej wymagających i rozbudowanych obiektów budowlanych i przemysłowych
ASIZT – wersja główna dedykowana dla obiektów komercyjnych, użyteczności publicznej oraz obiektów dydaktycznych
WM ASIZT - wersja systemu zoptymalizowana pod potrzeby wspólnot oraz spółdzielni mieszkaniowych
Opis rozwiązania
System CAFM ASIZT to zaawansowane rozwiązanie chmurowe oparte na platformie Amazon Web Services, zaprojektowane do kompleksowego zarządzania nieruchomościami i infrastrukturą techniczną. Wykorzystując najnowsze technologie, nasza platforma dąży do optymalizacji wszystkich procesów związanych z planowaniem, nadzorem, serwisem, eksploatacją, raportowaniem i komunikacją.
Środowisko pracy systemu CAFM ASIZT oferuje dostęp webowy poprzez przeglądarkę do ponad 30 modułów narzędziowych oraz aplikację mobilną dostępną w AppStore oraz Google Play. Nasz system wykorzystuje aktywne rzuty architektoniczne, dostępne nie tylko w interfejsie webowym, lecz także na aplikacji mobilnej, zapewniając pełną funkcjonalność i wygodę użytkowania niezależnie od miejsca i czasu.
W przeciwieństwie do konkurencyjnych rozwiązań, nasz system zapewnia użytkownikom dostęp do wszystkich obecnych i przyszłych funkcjonalności oraz modułów bez żadnych ograniczeń dotyczących liczby użytkowników czy kategoryzowania dostępu do modułów. W ten sposób zapewniamy kompleksowe wsparcie dla działalności, będąc równocześnie gotowym dostosować się do zmieniających się potrzeb i wymagań użytkowników.
Główne zadanie w obiekcie
Wprowadzamy nową erę zarządzania nieruchomościami: CAFM ASIZT.
Zapraszamy do odkrycia alternatywnego podejścia do zarządzania nieruchomościami dzięki systemowi CAFM ASIZT. Naszym głównym celem jest stworzenie efektywnego środowiska pracy i komunikacji dla wszystkich użytkowników nieruchomości – od najemców, przez utrzymanie czystości, służby techniczne, dostawców usług, aż do właściciela nieruchomości.
CAFM ASIZT to więcej niż tylko system zarządzania. To cyfrowy integrator usług Facility Management, który nie tylko przekształci sposób zarządzania raz na zawsze, ale również na nowo zdefiniuje słowo "integracja" w branży FM. Dzięki naszemu innowacyjnemu podejściu, zapewniamy kompleksowe wsparcie dla wszystkich aspektów zarządzania nieruchomościami, umożliwiając płynną koordynację działań między różnymi zespołami i usprawniając procesy operacyjne.
Zaufaj doświadczeniu w dziedzinie nowoczesnych rozwiązań zarządzania nieruchomościami. Wybierając CAFM ASIZT dołączasz do przyszłości już dziś.
Główne funkcjonalności technologii
Możliwość customizacji systemu pod indywidualne potrzeby i wewnętrzne procesy administracyjne Klienta (jesteśmy jego twórcą, jako firma wykorzystująca ponad 20 letnie doświadczenie zespołu w zakresie obsługi technicznej i zarządzania nieruchomościami oraz infrastrukturą techniczną )
Zdalny dostęp do systemu CAFM ASIZT za pośrednictwem przeglądarki internetowej oraz urządzeń mobilnych
Pełny nadzór, integracja i zarządzanie wszelkimi procesami Facility Management
Zgłaszanie usterek i nieprawidłowości za pośrednictwem aplikacji mobilnej w sposób automatyczny po sczytaniu kodu QR/NFC pomieszczenia lub urządzenia wraz z powiadomieniami spersonalizowanymi SMS i PUSH do Służb Technicznych i dodawaniem zdjęć
Kontrola statusu realizacji prac, zgłoszeń, inspekcji, przeglądów
Gromadzenie historii serwisowej każdego urządzenia, instalacji, systemu, pomieszczenia
Narzędzie do inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi
Utrzymanie czystości
Możliwość zarządzania ofertami i kosztami poszczególnych prac/zgłoszeń
Zdalny dostęp do systemu CAFM ASIZT za pośrednictwem przeglądarki internetowej oraz urządzeń mobilnych
Widok rzutu architektonicznego na urządzeniach mobilnych reaguje na gesty dotykowe (powiększanie, obracanie, przesuwanie)
CZAT- na zgłoszeniu w aplikacji mobilnej / umożliwia komunikację w aplikacji mobilnej na konkretnym zgłoszeniu z wszystkimi osobami zaangażowanymi w jego obsługę
Szeroka i precyzyjna możliwość definiowania poziomu uprawnień dostępu do systemu CAFM ASIZT
Nieograniczona ilość deklaracji budynków i użytkowników w ramach jednego Klienta
i wiele innych funkcji w ponad 30 spersonalizowanych modułach systemu CAFM ASIZT
System CAFM ASIZT w Polskich Portach Lotniczych (PPL). System CAFM ASIZT, będący kluczowym elementem cyfryzacji usług w PPL, pełnić będzie rolę efektywnego wsparcia w zakresie planowania, zarządzania, komunikacji oraz utrzymania infrastruktury technicznej na terenie Lotniska Chopina (Chopin Airport) oraz Lotniska Warszawa-Radom. Należy podkreślić, iż system CAFM ASIZT obejmuje swoim działaniem nie tylko obszar infrastruktury budynkowej, ale również infrastrukturę lotniskową.
Projekt CAFM ASIZT jest jednym z największych przedsięwzięć cyfryzacji usług utrzymania technicznego realizowanych w Polsce. Jest to także pierwszy projekt tego rodzaju wdrożony na taką skalę na krajowym lotnisku, co podkreśla innowacyjny charakter działań podejmowanych przez Polskie Porty Lotnicze.
Stadion Polsat Plus Arena Gdańsk
System CAFM ASIZT na Stadionie Polsat Plus Arena Gdańsk tworzy wspólne środowisko dla wszystkich jego użytkowników, niezbędne do zarządzania i nadzorowania realizowanych procesów administracyjno - technicznych jak również wspólnej komunikacji. Odpowiada nie tylko za utrzymanie i obsługę infrastruktury technicznej, ale pełni ważną rolę w realizacji działań związanych z obsługą imprez masowych. Odpowiada za gromadzenie historii serwisowej urządzeń, systemów, instalacji jak również za zarządzanie wyposażeniem i środkami trwałymi. Pozwala planować oraz monitorować realizacje procesów konserwacyjnych i eksploatacyjnych w tym wymagań wynikających z prawa, jak również dzięki wdrożeniu dopasowanych technologii mobilnych, wspierać w bieżących działaniach operacyjnych.
Usługi dodatkowe
Audyt jakości obsługi technicznej nieruchomości
Reprezentacja (w tym prawna) Zarządców w procesie negocjacji warunków umów najmu z potencjalnymi Najemcami
Reprezentacja (w tym prawna) Zarządców w kwestiach spornych z wynajmującymi
Reprezentacja (w tym prawna) Zarządców w kwestiach spornych z wykonawcami
Ocena rzetelności wyboru ofert i kontrahentów w ramach postępowań przetargowych
Ocena zgodności realizacji projektu z ofertą lub umową
Zarządzanie projektami w zakresie przebudów, aranżacji przestrzeni biurowej oraz relokacji
Reprezentacja w zakresie przekazania i odbioru budynku do eksploatacji
Reprezentacja w zakresie oceny i obsługi roszczeń gwarancyjnych
Kontrole budowlane zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane
Ekspertyzy, audyty i opinie techniczne
Opracowanie koncepcji obsługi i konserwacji technicznej budynku (w tym SIWZ na potrzeby przetargu na kompleksowy serwis i konserwację techniczną)
Analiza i optymalizacja kosztów eksploatacyjnych
Audyt techniczny w zakresie powierzchni biurowych
Wyszukiwanie i organizacja współpracy z firmami usługowymi
Realizacja projektów w zakresie energetyki oraz systemów bezpieczeństwa
Moduł wiedzy
Certyfikaty i staNdardy
Koncesja MSWiA, wdrożenie i realizacja polityki zgodnej z ISO 27001
Enterprise Accounts Manager Central and Eastern Europe | GN Audio | JabraBusiness Solution
Jagoda Leszczynska
Enterprise Marketing Manager CEE | | GN Audio| JabraBusiness Solutions
Dane podstawowe
NAZWA FIRMY
Hybrid Workplace Experience Centre
OPIS FIRMY
Hybrid Workplace Experience Centre Warsaw powstało z myślą o wsparciu firm w transformacji do hybrydowego modelu pracy. To miejsce, w którym można poznać najnowsze rozwiązania cyfrowe oraz przestrzenne dla zespołów rozproszonych, na żywo doświadczyć narzędzi optymalnych do hybrydowego środowiska pracy i zapoznać się z najlepszymi praktykami dotyczącymi wdrażania pracy hybrydowej.
SPECJALIZACJA
Wiedza i doświadczenie partnerów współtworzących HWEC: Bene
HWEC, to miejsce, gdzie managerowie IT, działów HR, architekci, projektanci przestrzeni biurowych, czy wręcz właściciele firm mogą w praktyce sprawdzić, jak wygląda przemyślane i ergonomiczne środowisko pracy hybrydowej, łączące funkcjonalne, nowoczesne przestrzenie, technologie audio i wideo, oraz usługi ułatwiające produktywną współpracę w erze pracy hybrydowej.
Opis rozwiązania
Hybrid Work Experience Center w Warszawie – spotkaj się, zainspiruj i zaprojektuj
Potrzeba posiadania efektywnego i działającego bezproblemowo środowiska pracy w warunkach nowej normalności stanowi istotny element współczesnego miejsca pracy. Hybrid Workplace Experience Centre powstało z myślą o wsparciu firm w tej transformacji. Chcąc ją zrealizować liderzy rynkowi działający w branży biurowej – od rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii sprzętowych, po dostawców usług i firmy zajmujące się badaniem rynku i potrzeb pracowników – postanowili nawiązać partnerstwo i stworzyli Hybrid Workplace Experience Centre, gdzie prezentują doskonale przemyślane, kompleksowe środowisko pracy hybrydowej dostosowane do różnych stylów pracy. Pierwsze na świecie centrum zostało otwarte w listopadzie 2022 w Dubaju.
Główne zadanie w obiekcie
aranżacja środowiska pracy,
rozwiązania audio i wideo do współpracy,
inteligentne oświetlenie,
intuicyjne rozwiązania do spotkań hybrydowych,
rozwiązania do wyświetlania obrazu,
planowanie i integracja AV
Główne funkcjonalności W OBIEKCIE
Przykładowe technologie i meble dostępne w Hybrid Workplace Experience Centre w Warszawie:
Bene: rozwiązania do aranżacji środowiska pracy np. pomieszczenia akustyczne typu room-in-room NOOXS THINK TANK, system mobilnych modułów do przestrzeni kreatywnych PIXEL; meble do strefy spotkań nieformalnych, jak i standardowych stanowisk pracy lub miejsc pracy w skupieniu.
Jabra: rozwiązania do wideokonferencji z serii PanaCast, słuchawki z serii Evolve2, Engage, zestawy głośnomówiące z serii Speak2.
Lenovo: Zestaw PanaCast 50 Room System, który obejmuje jednostkę centralną Lenovo ThinkSmart Core + monitor wspomagający ThinkSmart Controller oraz rozwiązanie wideo Jabra PanaCast 50
Microsoft: Rozwiązanie wspierające pracę hybrydową Microsoft Teams, rozwiązanie Microsoft Teams Rooms dla sal konferencyjnych.
Sharp/NEC: 24 i 27-calowe monitory desktopowe NEC z najwyższej serii EA w konfiguracjach dwumonitorowych oraz monitor-notebook, 24-calowe monitory desktopowe NEC z serii E z ultracienką ramką ekranu jako elementy systemu Digital Signage, 50 i 55-calowe monitory wielkoformatowe NEC z serii E oraz ME jako rozwiązania do wideokonferencji oraz Corporate Signage, laserowy projektor instalacyjny NEC z serii P oraz 75-calowe monitory interaktywne Sharp z serii LC.
Waldmann: inteligentne oświetlenie dla przestrzeni biurowych m.in. z serii Yara, Lavigo, Lucio.
Colliers Define jako profesjonalny podmiot świadczący usługi doradztwa w zakresie rynku nieruchomości, to platforma usług, które w ramach jednego, spójnego procesu przekształcają budynki i wnętrza, tworząc przestrzenie, które są przyjazne dla ludzi i efektywne dla biznesu.
Roomz: Rozwiązanie do zarządzania rezerwacjami Roomz Panel.
Sonte: Otaczające nas szkło sprawia, że brakuje nam prywatności. Inteligentna Folia SONTE w rewolucyjny sposób pozwala kontrolować przejrzystość każdej z szyb, dzięki temu łatwo zmienić dom i biuro w nowoczesną oraz komfortową przestrzeń.
Kluczowe branże
IT, bankowość i finanse, edukacja, kancelarie prawnicze, przemysł
Import i dystrybucja rozwiązań audio-wideo. Ofertę firmy tworzy portfolio ponad 40 renomowanych producentów w zakresie audio i wideokonferencji, nagłośnienia obiektów, systemów łączności dla kluczowych gałęzi przemysłu, otwartych przestrzeni biurowych, sal konferencyjnych i współpracy zdalnej. Dodatkowo doradzamy i wspieramy technicznie.
SPECJALIZACJA
Wyposażanie biur, hoteli i retail w rozwiązania audio i wideo:
Systemy wideokonferencyjne
Nagłośnienie
Ekrany/monitory i ściany LED
Streaming i nagrywanie wydarzeń/spotkań
Telefony VoIP
Komunikacja grupowa
Specyfikacja technologii CRE
Przeznaczenie
Wysokiej jakości dźwięk i obraz
Opis rozwiązania
40 marek, w tym Yamaha, Yealink, Jabra, Barco – kompleksowo zajmiemy się nagłośnieniem dla Twojej przestrzeni, systemem wideokonferencyjnym oraz ekranami potrzebnymi do wyświetlania wybranych treści. Całość w najwyższej jakości audio i wideo.
Główne zadanie w obiekcie
Muzyka w tle i system rozgłoszeniowy
Profesjonalny dźwięk i obraz podczas spotkań online MS Teams, Zoom
Lokalne nagłośnienie i streaming wydarzeń
Twój przekaz na wielkoformatowych wyświetlaczach
Lepsza komunikacja w lokalnej grupie oraz z zewnętrznymi kontrahentami
Główne funkcjonalności TECHNOLOGII
Nagłośnienie dostosowane indywidualnie do każdej przestrzeni (Głośniki i mikrofony sufitowe, ścienne, doręczne)
Proste w obsłudze rozwiązania do spotkań online (Wideobary all-in-one oraz systemy wideo wielokamerowe)
Wysoka jakość przekazu wideo (Monitory do sal konferencyjnych i ściany LED do przestrzeni wspólnych)
Szybka łączność pomiędzy pracownikami (Słuchawki do grupowej komunikacji w dużych przestrzeniach np. magazynowych)
Kluczowe branże
Biura, Hotele, Restauracje, Galerie handlowe, Edukacja, Muzea, Przemysł
Aktualne dane operacyjne
Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów
Usługi dodatkowe
Konsultacje projektowe We współpracy z szeroką siecią partnerską pomożemy w doborze rozwiązań audiowizualnych, których funkcjonalność spełni potrzeby Twojej firmy. Szyjemy systemy na miarę Twego biznesu i dowolnego rozmiaru przestrzeni. Doradzamy także biurom architektonicznym.
Wdrożenie na okres próbny. Moduł testowy Większość rozwiązań dostępnych w naszym portfolio wypożyczamy na krótki okres testowy. Pozwala to użytkownikowi przetestować konkretny model urządzenia w jego docelowym środowisku działania.
Wdrożenie technologii, instalacja, montaż Nasza sieć partnerska to wysoko wykwalifikowane firmy z ogromnym doświadczeniem we wdrożeniach audio-wideo (AV). Prowadzą kompleksowe instalacje i montaże. Konfigurują wdrażane systemy i integrują je z rozwiązaniami różnych producentów.
Serwis technologii w razie awarii Jako dystrybutor z wartością dodaną posiadamy dział wsparcia technicznego i serwis. W przypadku wielu producentów jesteśmy pierwszą linią wsparcia w Polsce.
Lenovo to globalny lider technologiczny zajmujący 217. miejsce w rankingu Fortune Global 500, zatrudniający 77 000 osób na całym świecie i obsługujący miliony klientów w 180 krajach każdego dnia. Koncentrując się na śmiałej wizji dostarczania jeszcze bardziej inteligentnych technologii dla wszystkich klientów, Lenovo bazuje na swoim sukcesie jako lidera w branży komputerów poprzez dalszą ekspansję w obszarach wzrostu, które napędzają rozwój technologii „New IT” (klient, edge, chmura, sieć i inteligencja), w tym serwerów, pamięci masowych, urządzeń mobilnych, oprogramowania, rozwiązań i usług. Ta transformacja wraz z rewolucyjnymi innowacjami wprowadzanymi przez Lenovo pozwala budować bardziej inkluzywną, inteligentniejszą przyszłość opartą na zaufaniu dla wszystkich ludzi na całym świecie. Firma Lenovo jest notowana na giełdzie w Hongkongu pod nazwą Lenovo Group Limited (HKSE: 992) (ADR: LNVGY).Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej https://www.lenovo.com
Specyfikacja technologii CRE
Przeznaczenie
Efektywna praca i komunikacja
Opis rozwiązania
Lenovo ThinkSmart Hub
Urządzenie do sal konferencyjnych ThinkSmart Hub zostało zaprojektowane od podstaw z myślą o maksymalnej efektywności spotkań. Przeprojektowany Hub oparty na platformie Zoom jest smuklejszy, ma atrakcyjniejszy wyświetlacz, cztery głośniki i cztery mikrofony, innowacyjny mechanizm z pojedynczym przewodem, a także jaśniejsze i bardziej widoczne wskaźniki. Nowa wersja Huba również sprawdza się w pomieszczeniach o różnej wielkości i umożliwia rozpoczynanie spotkań jednym dotknięciem oraz zapewnia najlepsze możliwe wrażenia z sesji Zoom. Opracowana dla biznesu platforma Intel vPro® oferuje wydajność, funkcje zabezpieczeń i zarządzania oraz stabilność cenione przez zarówno użytkowników, jak i dział IT.
Główne funkcjonalności technologii
natywne wideokonferencje w środowisku Microsoft Teams i Zoom
zarządzanie infrastrukturą Lenovo w salach konferencyjnych przy użyciu platformy ThinkSmart Manager do wdrażania i monitorowania wszystkich urządzeń Hub, zarządzania nimi i rozwiązywania problemów z jednego, centralnego miejsca;
umożliwia rozpoczynanie spotkań bez opóźnień jednym kliknięciem, zapanowanie nad kablami, komunikację głosową i na czacie w czasie rzeczywistym przez Microsoft Teams,
umożliwia przekazywanie kontroli nad przebiegiem spotkań przy użyciu obracanego wyświetlacza
opcjonalne usługi Smart Office Professional Services oferują dodatkową pomoc dostosowaną do potrzeb klienta.
Kluczowe branże
sektor finansowy + organizacje międzynarodowe z różnych branż.
Aktualne dane operacyjne
Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów
Wybrane realizacje
Usługi dodatkowe
Wdrożenie na okres próbny. moduł testowy.
Sprzedaż i dostawa urządzeń
Serwis technologii w razie awarii
Codzienne utrzymanie
Wsparcie infolinii dedykowanej w kwestiach użytkowania technologii
Moduł wiedzy
Certyfikaty i staNdardy
ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001, ISO 45001, ISO 50001, TCO – sustainability certification for IT products
Oferowany plik do pobrania
139
Sławomir Stolarski
CEO
Piotr Zakrzewski
CTO
Dane podstawowe
NAZWA FIRMY
Locatick
FORMA PRAWNA
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Opis firmy
Locatick to polska firma oferująca aplikację z zakresu obsługi technicznej obiektów (CAFM) i zarządzania serwisami mobilnymi (FSM). Aplikacja pozwala w jednym miejscu zarządzać portfolio wszystkich swoich obiektów oraz zespołami mobilnymi. Locatick działa na rynku od 2019 roku i obecnie jest liderem rozwiązań mobilnych dla branży FM oraz HVAC.
SPECJALIZACJA
Elektroniczne protokoły z podpisem na urządzeniu mobilnym - możliwość użycia wbudowanego kreatora protokołów, konfigurowanie indywidualnych pól, sekcji oraz wydruków
Moduł zgłoszeń usterek i awarii - zgłoszenia klientów oraz najemców poprzez formularz zgłoszeniowy lub dedykowaną wtyczkę, historia każdego zgłoszenia wraz z rejestrem zmian, komentarzami oraz wskaźnikami czasów reakcji i całkowitej realizacji
Zadania cykliczne, przeglądy okresowe, gwarancyjne oraz PPM - zadania cykliczne przypisane do konkretnego urządzenia lub obiektu, połączone z powiadomieniami dla klienta i wykonawcy
Zarządzanie podwykonawcami i partnerami serwisowymi - struktura uprawnień pozwalająca na pracę wielu podmiotów od wykonawcy, po klienta, podwykonawców i zewnętrznych partnerów serwisowych. Dodatkowe funkcjonalności certyfikatów oraz uprawnień technicznych
Zarządzanie serwisami mobilnymi - mapa i moduł dyspozytora - dedykowane funkcjonalności do zarządzania serwisami mobilnymi, planowanie trasy, podgląd na bieżącą lokalizację techników oraz status realizowanych zadań
Specyfikacja technologii CRE
Przeznaczenie
Obsługa techniczna obiektów (CAFM) oraz zarządzanie serwisami mobilnymi.
Opis rozwiązania
Locatick, aplikacja CAFM i FSM, efektywnie zarządza realizacją zadań serwisowych i konserwacyjnych. Umożliwia bieżące śledzenie wszystkich zgłoszeń i planowanych przeglądów, szybki dostęp do informacji o urządzeniach oraz łatwe rozliczenia z klientami i podwykonawcami. Elektroniczne protokoły umożliwiają w pełni, cyfrowy obieg dokumentów.
Główne zadania w obiekcie
Procesowanie zgłoszeń, Zadania cykliczne, PPM, Baza Obiektów i Urządzeń, Zarządzanie podwykonawcami, Powiadomienia, Raporty, QR kody
Główne funkcjonalności technologii
Protokoły elektroniczne,
Dokumentacja zdjęciowa,
Mapa,
Baza obiektów,
QR kody,
Wtyczka do zgłoszeń,
Workspace dla obiektów,
Giełda zleceń,
Certyfikaty i uprawnienia pracowników
Kluczowe branże
Facility Management, Obsługa techniczna nieruchomości, HVAC, OZE, serwis maszyn i urządzeń, serwisy mobilne
Aktualne dane operacyjne
Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów
Wybrane realizacje
Usługi dodatkowe
Audyt, analiza stanu obecnego w obiekcie Aplikacja umożliwia tworzenie i zarządzanie elektronicznymi protokołami, co zapewnia łatwy dostęp do dokładnych danych o każdym obiekcie i urządzeniu. Dzięki temu, użytkownicy mogą szybko identyfikować i dokumentować wszelkie nieprawidłowości oraz monitorować postępy w ich rozwiązywaniu, co znacznie usprawnia zarządzanie obiektami i utrzymanie ich w dobrym stanie.Proces inwentaryzacji i obsługa urządzeń są możliwe także w oparciu o funkcjonalność QR kodów.
Wdrożenie na okres próbny. Moduł testowy Rozpoczęcie współpracy odbywa się poprzez pierwsze spotkanie z konsultantem, który wyjaśnia działanie aplikacji, główne funkcje i wartości na dedykowanym koncie przygotowanym indywidualnie dla każdego klienta. Po spotkaniu wdrożeniowym oferujemy 14-dniowy okres próbny na pełnowartościowym koncie.
Pomoc w uzyskaniu dotacji na inwestycje Współpracujemy ze sprawdzonymi zewnętrznymi partnerami, którzy doradzają w projektach rozwojowych z zakresu B+R lub cyfryzacji. Jako firma, która przeszła z sukcesem wdrożenie innowacji w ramach programu NCBR i Bridge Alpha możemy podzielić się własnymi doświadczeniami zarówno na etapie planowania inwestycji jak i zarządzania cyklem projektu i rozliczeniem.
Wdrożenie technologii W naszej ofercie znajduje się możliwość pełnego wdrożenia aplikacji - konfiguracja i przygotowanie systemu "pod klucz" wraz z importem i migracją danych. Wdrożenia realizowane są w ramach uzgodnionego harmonogramu, w oparciu o sprawdzone narzędzia i metody pracy.
Wsparcie infolinii dedykowanej w kwestiach użytkowania technologii Użytkownicy aplikacji mogą korzystać z dedykowanego opiekuna z działu Customer Service zarówno w drodze telefonicznej jak i mailowej. Dodatkowo przez pierwszy okres wdrożenia, praca na aplikacji wspierana jest przez osobę z działu Customer Success.
ParkCash to firma zajmująca się technologią parkingową. Nasze rozwiązania oparte na ekonomii współdzielenia poprawiają jakość życia w miastach poprzez efektywne wykorzystanie miejsc parkingowych. Działamy na styku Smart City i PropTech, dążąc do lepszej, bardziej mobilnej przyszłości.
SPECJALIZACJA
System zarządzania parkingiem,
system rezerwacji parkingu,
płatności mobilne za parking,
system współdzielenia miejsc parkingowych,
integracje z kontrolą dostępu do parkingu (kamery rozpoznające tablice rejestracyjne)
Specyfikacja technologii CRE
Przeznaczenie
Zarządzanie parkingami biurowymi
Opis rozwiązania
System zarządzania parkingiem biurowym pozwalający na maksymalizację wykorzystania przestrzeni dzięki dynamicznie przydzielanemu dostępowi do szlabanów dla pracowników planujących podróż autem do biura. System pozwala na mobilną rezerwacje miejsca oraz zarządzanie przypisaniem miejsc na stałe oraz na współdzielenie miejsc pomiędzy pracownikami oraz pomiędzy najemcami. Podstawą działania systemu jest integracja rezerwacji z możliwością otwarcia szlabanów za pomocą aplikacji mobilnej ParkCash lub poprzez automatyczne rozpoznanie tablic rejestracyjnych przez kamery LPR/ANPR. System pozwala również na zarządzania miejscami dla osób niepełnosprawnych, pojazdów elektrycznych, motocykli czy stacjami do ładowania hulajnóg/rowerów elektrycznych.
Główne zadanie w obiekcie
Dostosowanie parkingów biurowych do pracy hybrydowej, dynamiczne przydzielanie dostępu do parkingu na podstawie rezerwacji zrobionej przez pracownika przed wyjazdem z domu do biura, maksymalizacja wykorzystania parkingu w dobie pracy hybrydowej, zamiana przypisania miejsc parkingowych na stałe na poczet rotacyjnego wykorzystania parkingu, integracja szlabanów z kamerami rozpoznającymi tablice rejestracyjne pojazdów z rezerwacji. System oddaje zarządzanie parkingiem w ręcę najemców minimalizując zaangażowanie obsługi biurowca.
Główne funkcjonalności technologii
Aplikacja mobilna do rezerwacji i współdzielenia miejsc parkingowych w biurowcu
System zarządzania dynamicznym dostępem do otwarcia szlabanu
System zarządzania przypisywaniem miejsc parkingowych na stałe do pracownika/numeru rejestracyjnego/najemcy
Analiza online stanu zajętości parkingu
Raportowanie wykorzystania parkingu i rezerwacji przez poszczególne osoby/pojazdy/najemców w podziale na godziny/dni/tygodnie/miesiące
Kluczowe branże
Nieruchomości biurowe, działki czekające na budowę, osiedla, PRS
Aktualne dane operacyjne
Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów
Wybrane realizacje
Usługi dodatkowe
Audyt, analiza stanu obecnego w obiekcie - firma przeprowadza konsultacje przedsprzedażowe zarówno dla obiektów już istniejących jak i dla biurowców na etapie projektowania
Konsultacje projektowe – firma przeprowadza konsultacje przedsprzedażowe zarówno dla obiektów już istniejących jak i dla biurowców na etapie projektowania
Wdrożenie na okres próbny. moduł testowy – istnieje możliwość 30 dniowych testów systemu rezerwacji parkingu oraz modułów ParkBox do otwierania szlabanów za pomocą aplikacji.
Wdrożenie technologii – wdrożenie systemu zarządzania parkingiem wraz z integracją urządzeń (ParkBox lub kamera LPR/ANPR) i szkoleniami dla zarządcy, obsługi technicznej, ochrony i najemców trwa od 8 do 12 tygodni od podpisania umowy
Instalacja, montaż – firma we współpracy z partnerami w całej Polsce przeprowadza montaż, serwis, instalacje modułów ParkBox do otwierania szlabanów za pomocą aplikacji oraz kamer LPR/ANPR wraz z czytnikami kodów QR
Serwis technologii w razie awarii – system oferowany w abonamencie miesięcznym, klient w ramach abonamentu ma prawo do najnowszej wersji oraz do zgłaszania uwag i sugerowania zmian, usterki naprawiane zgodnie z warunkami umowy SLA
Codzienne utrzymanie – system oferowany w abonamencie miesięcznym, klient w ramach abonamentu ma prawo do najnowszej wersji oraz do zgłaszania uwag i sugerowania zmian
Wsparcie infolinii dedykowanej w kwestiach użytkowania technologii – wsparcie użytkowników 5d/8h
Moduł wiedzy
Przynależność do organizacji branżowych
PropTech HUB
Oferowany plik do pobrania
E-book, "Czy przestrzeń parkingowa w Twoim biurowcu jest optymalna? Poznaj 12 problemów parkingowych i ich rozwiązania!" Pobierz go
141
Aniela Ptak
MANAGING DIRECTOR, CZŁONEK ZARZĄDU DS. ROZWOJU BIZNESU
Krzysztof Patroniak
MANAGING DIRECTOR, CZŁONEK ZARZĄDU DS. OPERACYJNYCH
Dane podstawowe
NAZWA FIRMY
Klüh, system QUSEC
FORMA PRAWNA
Sp. z o.o.
OPIS FIRMY
Swoją główną siedzibę Klüh Facility Services ma we Wrocławiu oraz oddziały w Warszawie, Poznaniu, Łodzi i Katowicach, które wraz z lokalnymi biurami tworzą sieć placówek, która pokrywa większą część Polski. Firma Klüh świadczy usługi w Polsce od 2001, jako dostawca usług infrastrukturalnych, koncentruje się na obsłudze nieruchomości każdej z branż w dziedzinie usług soft service.
SPECJALIZACJA
Cleaning, Landscaping, Supply, Snow removal, Office Support
Specyfikacja technologii CRE
Przeznaczenie
System wsparcia usług sprzątania.
Opis rozwiązania
Wszystkie elementy systemu wsparcia usług sprzątania QUSEC pozwalają dzięki raportom przekazywanym bezpośrednio do panelu zarządzania stale monitorować, analizować i usprawniać pracę zespołów sprzątających. Tym samym daje także możliwość optymalizacji kosztów usługi.
Główne zadanie w obiekcie
QUSEC to trzy współpracujące ze sobą moduły:
Czytnik kodów NFC - urządzenie, które rejestruje obecność pracownika Klüh w danym pomieszczeniu oraz przekazuje mu listę zadań do wykonania. To zastąpienie papierowych list kontrolnych czystości nowoczesną technologią.
Czujnik ruchu - najlepsze rozwiązanie dla obszarów zagrożonych większym zabrudzeniem i ryzykiem epidemiologicznym. QUSEC monitoruje i analizuje ruch w pomieszczeniu i kiedy przekroczona zostanie krytyczna ilość odwiedzających, system informuje naszego pracownika o konieczności wyczyszczenia danego obszaru. Po posprzątaniu pomieszczenia pracownik Klüh, wykorzystując czytnik kodów NFC, potwierdzi QUSEC zrealizowanie zadania.
Tablety - w kluczowych miejscach budynku - przed łazienkami, w kuchniach umieszczamy tablety z prostą w obsłudze aplikacją, która pozwoli użytkownikom budynku natychmiast skomunikować się z serwisem Klüh. W ten sposób można zgłosić brak kawy, konieczność wymiany żarówki czy rozlany w kuchni sok - wszystkie te drobne zdarzenia, które wpływają komfort pracy. Nasz serwis sprzątający szybko i sprawnie zareaguje na takie zgłoszenie
Główne funkcjonalności technologii
rejestracja usługi sprzątania,
bieżące monitorowanie wykonywanej usługi,
raportowanie,
zarządzanie usługą
Kluczowe branże
Retail, Office, Logistic, Real Estate, Production
Aktualne dane operacyjne
Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów
Usługi dodatkowe
Wdrożenie technologii.
Instalacja, montaż.
Serwis technologii w razie awarii.
Codzienne utrzymanie.
Moduł wiedzy
Certyfikaty i stadardy
EcoVadis, ISO 9091, ISO14001
Przynależnośćdo organizacji branżowych
PRFM, IFMA, PRCH-Polska Rada Centrów Handlowych
142
Marcin Pabijanek
CEO
Kamil Szalewski
CTO
Dane podstawowe
NAZWA FIRMY
REZONE
FORMA PRAWNA
Sp. z o.o.
OPIS FIRMY
REZONE to nowoczesny program do zarządzania najmem nieruchomościami i obsługi nieruchomości. Dla właścicieli i zarządców nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych.
Specyfikacja technologii CRE
Przeznaczenie
Optymalizacja procesów zarządzania najmem w nieruchomościach.
Opis rozwiązania
REZONE to uniwersalny system do zarządzania najmem i obsługi nieruchomości. Dla właścicieli i zarządców nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych.
Główne zadania w obiekcie
pilnuje kluczowych terminów np. przeglądy,
monitoruje zużycie mediów (woda, gaz, energia elektryczna),
pozwala na zgłaszanie usterek/awarii i ich obsługę.
Główne funkcjonalności technologii
w 30 sekund wygeneruje faktury najmu dla każdej nieruchomości i każdego właściciela,
raport zużycia mediów,
rozliczanie mediów z najemcami,
zarządzanie należnościami,
integracja z systemami finansowo-księgowymi.
Kluczowe branże
PRS, Retail, Residential, Office, Logistic
Aktualne dane operacyjne
Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów
Usługi dodatkowe
Analiza obecnych procesów
Wdrożenie na okres próbny. Moduł testowy. Darmowe demo na 30 dni
Wdrożenie technologii - system działa w chmurze (ang. SaaS)