Technologie Corporate Real Estate

Przegląd dostawców z obszaru technologii i proptech dla obiektów i przestrzeni pracy

-------------- Prestiż
-------------- Użytkowanie
-------------- Komunikacja
-------------- Ekologia
-------------- Mobilność
-------------- Udogodnienia

131

Poznaj rozwiązania i implementuj je w swoim budynku oraz miejscu pracy

132

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Apps4business

FORMA PRAWNA

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

OPIS FIRMY

Apps4business od 2015 r. tworzy oprogramowanie klasy CAFM używane przez firmy FM i serwisu technicznego. Systemy oferowane przez firmę Apps4business to nie tylko aplikacje zaprojektowane z myślą o użytkowniku, ale także oparte na filozofii cyfryzacji i automatyzacji procesów, wykorzystujące innowacyjne rozwiązania z zakresu AI oraz IoT. Nasz model biznesowy opiera się na szybkim tworzeniu i testowaniu z klientem rozwiązań pozwalających uzyskać szybką poprawę procesów wewnętrznych klienta. Nasze oprogramowanie zmniejsza koszty i przyspiesza pracę wielu firm przenosząc je na wyższy poziom operacyjnego doskonalenia.

SPECJALIZACJA

Specjalizujemy się w aplikacjach klasy CAFM dla branży Facility Management oraz firm serwisowych (branża HVAC, BMS, instalacji niskoprądowych, medyczna i wiele innych) oraz aplikacjach wspierających procesy m.in. obiegu informacji w firmach, realizacji zadań usługowych i raportowania.

Specyfikacja technologii CRE

Przeznaczenie

Skuteczne zarządzanie usługami FM dla obiektów  

Opis rozwiązania

Service Express FM to nowoczesna zintegrowana platforma do zarządzania obiektami (CAFM). System oparty na najnowszych technologiach Google.

Niezrównana wydajność aplikacji jest jednym z wyróżników naszych systemów.

System ma modularną budowę z możliwością elastycznego dostosowania do specyfiki każdego klienta. 

Wraz z klientami z branży Facility Management rozwijamy Express FM, ścisła współpraca z użytkownikiem końcowym pozwala nam wdrażać rozwiązania faktycznie poprawiające efektywność pracy obiektowej. Klienci podkreślają realną wartość wynikającą z automatyzacji, wydajności, przejrzystości i innowacyjności stosowanych rozwiązań.

Główne zadanie w obiekcie

System wspiera codzienne funkcjonowanie obiektów:

  • Help Desk obiektowy
  • Help Desk oparty na kodach QR
  • Planowanie i realizacja przeglądów PPM
  • Zlecenia serwisowe i ich realizacja
  • System do ofertowania 
  • Usługi sprzątania wspomagane technologią IoT
  • Rejestracja zdarzeń niebezpiecznych BHP
  • Księga gości
  • Audyty jakości usług obiektowych
  • Integracja z BMS i danymi z liczników mediów
  • Obieg faktur zakupowych
  • Ewidencja umów zakupy/sprzedaży
  • Realizacja poleceń fakturowania i faktur
  • Raportowanie BI w chmurze
Główne funkcjonalności technologii

Service Express oparty jest na najnowszych technologiach webowych XXI wieku. System wyróżnia się modularną budową z możliwością elastycznego dopasowania do każdej skali działalności firmy.

  • Aplikacja webowa/PWA
    System zbudowany z najnowszych komponentów i standardów budowy aplikacji internetowych (stack Google)
  • Wydajność
    Podkreślana przez wielu klientów najwyższa szybkość i niezawodność systemu wśród rozwiązań tej klasy
  • AI
    Interfejsy do znanych silników AI m.in. Google oraz OpenAI pozwalają wprowadzać dodatkowe funkcje w systemie
  • Interfejsy API
    Specjalizujemy się w tworzeniu interfejsów programowych API bezboleśnie łącząc aplikacje klienta w jeden zintegrowany system obiegu informacji
  • Business Intelligence
    Raportowanie biznesowe oparte jest na znanych systemach BI klasy enterprise
  • IoT
    Posiadamy własną platformę integrującą czujniki i aplikacje IoT oferując klientom pełne wsparcie w tym zakresie
  • Technologie QR i NFC
    Stosujemy technologie QR/NFC do szybkiej identyfikacji assetów serwisowych oraz do usprawniania komunikacji z użytkownikami budynku.
Kluczowe branże

Obsługa techniczna, utrzymanie czystości, sieci handlowe, zarządzanie nieruchomością.

Aktualne dane operacyjne

Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów

Wybrane realizacje

Wiodący dostawca usług FM w Europie


Dla jednego z czołowych dostawców usług FM na polskim rynku przygotowaliśmy rozwiązania podnoszące efektywność pracy całej firmy.


Oprócz klasycznych rozwiązań wspomagania procesów budynku m.in. Help Desk, Zgłoszenia QR, PPM, Serwis techniczny, Audyty, BHP na kilkuset obiektach wdrożyliśmy innowacyjne rozwiązanie „Cleaning on Demand” oparte na technologii IoT.


Dzięki zastosowanym rozwiązaniom IoT personel sprzątający, uzyskujący informację o stanie budynku, może pracować wydajniej i szybciej reagując na potrzeby najemcy obiektu. W rezultacie, jakość sprzątania została podniesiona, a koszty operacyjne zostały zredukowane, co przekłada się na ostateczną cenę usługi.

INPLAG Sp. z o.o.

W związku z dynamicznym rozwojem firma INPLAG Sp. z o.o postanowiła wdrożyć system serwisowy usprawniający automatyzację kluczowych procesów biznesowych związanych z planowaniem i realizacją zleceń serwisowych.


Jako część grupy Atlas Ward Polska o ogólnopolskim zasięgu i ugruntowanej marce w branży budowlanej oraz instalacyjnej firma INPLAG była zainteresowana wdrożeniem gotowego rozwiązania na rynku, charakteryzującym się szybkim czasem wdrożenia oraz głęboką znajomością procesów serwisowych związanych z instalacjami budynkowymi i systemami niskoprądowymi.


Na swojego dostawcę firma INPLAG Sp. z o.o. w grudniu 2022 roku wybrała producenta systemu Service Express – firmę Apps4business.


Proces wdrożenia systemu odbył się szybko i sprawnie, spełniając wszelkie oczekiwania grupy Atlas Ward Polska. Dzięki Service Express firma INPLAG zyskała dostęp do najnowocześniejszych technologii, w tym dedykowanej aplikacji mobilnej dla serwisantów, platformy internetowej dla klientów (Portal) umożliwiającej przeglądanie bazy zgłoszeń, historii usterek oraz dokumentacji serwisowej z dowolnego miejsca.

Usługi dodatkowe

  1. Wsparcie w analizie procesów użytkownika w celu ich optymalizacji z użyciem systemu
  2. Wsparcie w analizie aplikacji architektury opartej na mikroserwisach
  1. Wdrożenie na okres próbny. System demo i system na testy.
  2. Szybkie wdrożenie systemu produkcyjnego w metodologii „agile” (2-3 tygodnie do systemu podstawowego)
  3. Monitoring i serwis systemów 24/7. Rozwiązania z zakresu business continuity (server/application mirroring)
  4. Hosting systemów w chmurze i integracja z aplikacjami użytkownika oraz utrzymanie systemów na dedykowanych rozwiązaniach chmurowych (Amazon Cloud Services, Google Cloud, Azure lub lokalni dostawcy usług)
  5. Wsparcie infolinii dedykowanej w kwestiach użytkowania technologii

Moduł wiedzy

Oferowany plik do pobrania

Ulotka Apps4business - pobierz

133

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

A+V

FORMA PRAWNA

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

OPIS FIRMY

Europejski integrator systemów  audiowizualnych A+V wspiera klientów w procesie tworzenia nowoczesnego workplace.  Zespół A+V tworzą wykształceni pasjonaci technologii z wieloletnim  doświadczeniem w planowaniu, wdrażaniu i modernizacji systemów AV. Dzięki  obecności w największych miastach – Warszawie, Wrocławiu, Krakowie – A+V  zapewniają sprawną obsługę klientów w całej Polsce, a także w wielu  lokalizacjach europejskich.

SPECJALIZACJA

Projektowanie  i wdrażanie systemów audiowizualnych

Specyfikacja technologii CRE

Przeznaczenie

Umożliwienie efektywnej komunikacji, pracy hybrydowej oraz integracji z innymi systemami budynkowymi.

Opis rozwiązania

Wielofunkcyjne systemy audiowizualne zmieniają przestrzenie biurowe w nowoczesne miejsca pracy, aby komunikacja i współpraca zespołów przebiegała sprawnie i efektywnie – zarówno gdy pracują zdalnie, hybrydowo, czy stacjonarnie.

Główne zadanie w obiekcie

Integrowanie systemów wideokonferencyjnych z BMS, konsultacje projektów i korporacyjnego standardu AV, kosztorysowanie, projektowanie i wdrażanie systemów AV, doradztwo techniczne, opieka serwisowa SLA

Główne funkcjonalności technologii
  • Wideokonferencja w salach spotkań dla zapewnienia współpracy i komunikacji między zespołami;
  • Projekcja, monitory LED i interaktywne – kolaboracja i przekazywanie treści wizualnych;
  • Nagłośnienie w całej przestrzeni ze sterowaniem;
  • Rezerwacja sal i biurek dla
  • Centralne i łatwe zarządzanie infrastrukturą AV, wykrywanie błędów, aktualizacje itp.
Kluczowe branże

Korporacje, biura, muzea, edukacja

Aktualne dane operacyjne

Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów

Wybrane realizacje

SCCS – integracja systemów edukacji hybrydowej z infrastrukturą sal operacyjnych – Artykuł nt. tej realizacji

Biuro 7R w Warszawie

Firma 7R jest aktywna w branży nieruchomości od 13 lat. Aktualnie zatrudnia ponad 170 ekspertów, specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych i przyjaznych środowisku obiektów magazynowych oraz produkcyjnych. Poza Warszawą, posiada oddziały w Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu, Sosnowcu, Szczecinie oraz w czeskiej Pradze.

Naszym zadaniem było wyposażenie zlokalizowanej w biurowcu Metropolitan siedziby warszawskiego oddziału firmy 7R, w kompleksowy system audiowizualny, który będzie odpowiadać potrzebom organizacji. Biuro obejmuje ponad 1300 mkw. nowocześnie zaaranżowanej powierzchni. Firma 7R działa w systemie rozproszonym, realizuje też projekty o zasięgu międzynarodowym, dlatego wiele spotkań odbywa się w trybie online lub hybrydowym. Klientowi zależało na tym, aby komunikacja z partnerami zewnętrznymi i pomiędzy pracownikami przebiegała naturalnie, niezależnie od miejsca ich pobytu. Zaproponowaliśmy wyposażenie sal konferencyjnych w nowoczesne urządzenia, które są zgodne z najnowszymi trendami nie tylko w Polsce, ale także na świecie.

ROZWIĄZANIE

W odpowiedzi na potrzeby klienta zaimplementowaliśmy kompleksowe rozwiązanie audiowizualne, umożliwiające sprawną komunikację i integrację rozproszonego zespołu. W jego zakres weszły następujące elementy:

  • Zaawansowany system rezerwacji sal konferencyjnych z czujnikami obecności, automatycznie potwierdzający lub anulujący rezerwacje w zależności od tego, czy osoby faktycznie przebywają w sali.
  • Systemy wideokonferencyjne bazujące na technologiach Poly i Microsoft Teams Rooms, zapewniające wysoką jakość komunikacji audio i wideo.
  • Kamera E70 i kodek Poly w dużej sali konferencyjnej, zintegrowane z Microsoft Teams Rooms, umożliwiające prowadzenie spotkań na wysokim poziomie interaktywności.
  • Przyłącza z retraktorami HDMI firmy Extron w salach konferencyjnych, które przyczyniają się do utrzymania porządku i poprawy estetyki w miejscu pracy, co pozytywnie wpływa na wizerunek firmy. Zorganizowanie i umiejscowienie kabli w jednym miejscu sprawia, że system jest gotowy do pracy w każdej chwili.

Dzięki zastosowaniu środowiska Microsoft Teams Rooms, pracownicy mają natychmiastowy dostęp do spotkań umówionych w kalendarzu. Mogą również zarezerwować sale konferencyjne dostępne w biurze. Wdrożone rozwiązanie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze, a użytkownik może dołączyć do spotkania jednym kliknięciem.

Cały system AV pozwala też na wykorzystywanie opcji oferowanych przez sztuczną inteligencję. Dzięki temu w pomieszczeniu wyciszone są szumy, a obraz z kamery jest odpowiednio ostry. Inteligentne funkcje algorytmu sprawiają, że system odróżnia hałas od dźwięków, które są istotne dla dyskusji. Potencjał AI w systemach wideokonferencyjnych stale rośnie, dlatego wdrożony przez nas system jest elastyczny. Dzięki temu w przyszłości będzie możliwe wykorzystywanie nowych funkcji, bez konieczności modernizacji systemu.

EFEKT

Zastosowane przez nas rozwiązania sprawiły, że firma 7R osiągnęła wyższy poziom efektywności komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. System rezerwacji sal i nowoczesne wyposażenie audiowizualne znacząco ułatwiły organizację spotkań hybrydowych i zdalnych, poprawiając zarówno produktywność pracowników, jak i jakość współpracy z partnerami firmy. Nowoczesna infrastruktura AV zapewniła firmie narzędzia niezbędne do skutecznego zarządzania projektem i budowania naturalnych relacji. Pracownicy podkreślają, że rozwiązanie bardzo dobrze sprawdza się w trakcie firmowych wydarzeń takich jak Wigilia firmowa czy Dzień Kobiet. System wideokonferencyjny pozwala na lepszą integrację zespołu, który na co dzień pracuje w trybie rozproszonym. Dzięki niemu pracownicy mogą ze sobą swobodnie rozmawiać, wymieniać się wrażeniami i zacieśniać zespołowe więzi. Te aspekty są dziś niezwykle ważne i to właśnie one mają ogromny wpływ na zadowolenie ludzi pracujących w różnych trybach.

Usługi dodatkowe

  1. Audyt, analiza potrzeb stanu obecnego w obiekcie
    • analiza potrzeb
    • przygotowanie propozycji rozwiązań funkcjonalno–technicznych
    • opracowanie programu funkcjonalno–użytkowego
    • określenie szacunkowego budżetu
    • określenie wstępnego harmonogramu wdrożenia
    • doradztwo w zakresie wyboru integratora AV/IT
  2. Konsultacje projektowe
    Projektowanie i integracja systemów multimedialnych to nasza specjalność. Jesteśmy zespołem inżynierów akustyków, informatyków i automatyków pracujących w branży audiowizualnej od wielu lat.
    • opracowanie koncepcji szczegółowej
    • opracowanie wkładu do projektu budowlanego inwestycji
    • opracowanie projektu wykonawczego
    • nadzór autorski
    • konsultacje w zakresie akustyki i izolacyjności akustycznej
  3. Wdrożenie na okres próbny. Moduł testowy.
    Aby klient mógł samodzielnie przetestować dane rozwiązanie w swoim biurze i infrastrukturze, organizujemy POC (proof of concept), czyli wynajęcie zestawu Demo z pokazem funkcjonalności. Klient może testować urządzenia przez określony czas, zadawać pytania, sprawdzać jego możliwości i w określonym terminie zwrócić zestaw.
  4. Pomoc w uzyskaniu dotacji na inwestycje
    • Organizacja leasingu na urządzenia – rekomendacje dostawców usług finansowych
    • najem długoterminowy AVaaS (AV as a Service)
    • pomoc w pozyskiwaniu środków unijnych
  5. Wdrożenie technologii
    • logistyka, w tym dostawa urządzeń i systemów, okablowania i niezbędnych akcesoriów
    • wykonanie tras kablowych, ułożenie i terminacja okablowania
    • instalacja, montaż i podłączenie urządzeń
    • konfiguracja i uruchomienie urządzeń i systemów
    • programowanie i testowanie systemów sterowania
    • wykonanie instrukcji obsługi, szkolenie użytkownika
    • zarządzanie projektem
    • tworzenie dokumentacji powykonawczej
  6. Instalacja, montaż
    Doświadczony zespół techników instalatorów i inżynierów instaluje wszystkie elementy systemu AV na obiekcie klienta. Programiści przygotowują konieczne oprogramowanie, tworzą tapety na panele dotykowe i uruchamiają cały system aby zapewniał wymagane funkcjonalności.
  7. Utrzymanie i Serwis technologii w razie awarii
    Nasi inżynierowie sprawiają, że systemy audiowizualne działają dokładnie tak, jak zostały do tego stworzone. Dzięki zespoło serwisowym i magazynom sprzętowym zlokalizowanym w największych miastach Polski, możemy sprawnie i szybko reagować na potrzeby klientów:
    • opieka gwarancyjna i pogwarancyjna
    • serwis utrzymaniowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług serwisowych SLA – z urządzeniami zastępczymi i gwarancją przywrócenia operacyjnej sprawności systemu.
    • Przeglądy konserwacyjne przeprowadzane regularnie, pozwalają zapobiegać awariom w przyszłości.
    • Korekty i poprawy istniejących systemów wykonanych przez innego integratora.
    • Programowanie i integracja systemów sterowania Crestron, AMX, Extron zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta/użytkownika.
    • Modernizacja systemów spowodowana rozwojem technologicznym lub wymaganiami klienta.
    • Analizy, ekspertyzy i audyty systemów dające klarowną informację o statusie oraz potrzebach zmian lub korekt a także o wadach i usterkach.
    • Wsparcie infolinii HelpDesk dedykowanej w kwestiach użytkowania technologii i zgłoszeń serwisowych.

Moduł wiedzy

Przynależność do organizacji branżowych

CTS Avixa

Oferowany plik do pobrania

A+V one page POBIERZ

Certyfikaty i standardy

CTS Avixa

134

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Bine

FORMA PRAWNA

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

OPIS FIRMY

Firma została założona w 2016 roku. Od tego czasu opracowujemy innowacyjne rozwiązania AI do zarządzania odpadami, które łączą oprogramowanie i sprzęt, aby rozwiązać palący problem zarządzania odpadami i braku skutecznych praktyk recyklingu.

SPECJALIZACJA

Bine specjalizuje się w produkcji innowacyjnych rozwiązań do zarządzania odpadami. W swoim portfolio posiadamy cztery urządzenia:

  • Bin-e AI - dedykowane zbieraniu odpadów i ich sortowaniu za pomocą sztucznej inteligencji;
  • Bin-e Electro - urządzenie do zbiórki wartościowych odpadów takich jak żarówki, baterie, mała elektronika czy kapsułki do kawy i inne;
  • Bin-e AI Electro - jest urządzeniem, które zbiera elektroodpady takie jak mała elektronika, żarówki, baterie etc. i segreguje je przy użyciu sztucznej inteligencji;
  • Bin-e Reward - dedykowane do systemu kaucyjnego, które w zamian za umieszczenie odpadu podlegającego kaucji, wydrukuje kupon do wykorzystania w supermarkecie.

Dzięki urządzeniom Bin-e zwiększane są wskaźniki recyklingu, a także możliwe jest wpłynięcie na zachowanie użytkowników w zakresie utylizacji odpadów. Urządzenia zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o miejscach publicznych z dużym natężeniem ruchu, stawiając czoła wyzwaniom takim jak nieefektywne tradycyjne sortowanie i złożoność utylizacji odpadów elektronicznych. Nasza firma działa na podstawie sprzedaży bezpośredniej i dystrybucji, obsługując zróżnicowaną klientelę B2B w 29 krajach. Z ponad 250 jednostkami sprzedanymi na całym świecie, oferujemy szereg strumieni przychodów, w tym sprzedaż urządzeń, subskrypcje oprogramowania i niestandardowe projekty, dostosowując modele finansowe do potrzeb klienta.

Specyfikacja technologii CRE

Przeznaczenie

Efektywna zbiórka odpadów

Opis rozwiązania

Urządzenie Bin-e AI oparte na sztucznej inteligencji umożliwia wydajną segregację odpadów przy minimalnym wysiłku użytkownika i monitorowanie w czasie rzeczywistym. Istnieje także możliwość wyświetlania własnych treści marketingowych czy edukacyjnych dzięki 50-calowemu ekranowi.

Główne zadanie w obiekcie
  • zbiórka i segregacja odpadów,
  • usprawnienie i ujednolicenie systemu zarządzania odpadami,
  • możliwości marketingowe i edukacyjne, dzięki wbudowanemu 50-calowemu ekranowi,
  • analiza danych dot. zbiórki odpadów w czasie rzeczywistym, w dedykowanej aplikacji.
Główne funkcjonalności W OBIEKCIE
  1. zautomatyzowana segregacja odpadów w miejscu ich powstawania
  2. monitorowanie urządzeń w czasie rzeczywistym poprzez dedykowaną aplikację
  3. możliwość wyświetlania treści marketingowych czy edukacyjnych na ekranie
  4. zmniejszenie kosztów zatrudnienia personelu sprzątającego dzięki optymalizacji zarządzania odpadami
  5. alerty informujące o potrzebie opróżnienia wewnętrznych koszy przy danym stopniu zapełnienia
Kluczowe branże

obiekty biurowe, supermarkety, centra handlowe, lotniska, dworce kolejowe, branża zarządzania obiektami, centra edukacyjne i uniwersytety

Aktualne dane operacyjne

Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów

Wybrane realizacje

Dell był jedną z pierwszych firm, która zaufała naszej innowacji. Dzięki współpracy i możliwości wspólnego doskonalenia naszych inteligentnych rozwiązań staliśmy się długoletnimi partnerami. W łódzkich biurach stoją dwa urządzenia Bin-e. Zarówno urządzenie pierwszej generacji, które na bieżąco segreguje odpady, jak i wersja Bin-e z 50’’ ekranem.

Wartości dodane:

  • Poprawa segregacji 
w pomieszczeniach biurowych.
  • Nawiązanie długoterminowej współpracy.
  • Zostanie pionierem innowacji 
w polskich biurach.

Urządzenie Bin-e zostało umieszczone za pośrednictwem firmy Cushman & Wakefield, w The Warsaw HUB, kompleksie budynków wielofunkcyjnych w Warszawie. Nasze rozwiązanie znajduje się w pasażu handlowym, który posiada duży wybór restauracji, sklepów i usług skierowanych do szerokiej i zróżnicowanej grupy odbiorców. 

Bin-e pomaga uprościć proces zarządzania odpadami w budynku. Dzięki aplikacji, która pokazuje stany zapełnienia odpadów, obsługa budynku może optymalizować opróżnianie pojemników.

Wartości dodane:

  • Optymalizacja pracy personelu sprzątającego.
  • Uproszczony system gospodarki odpadami w budynku.

Usługi dodatkowe

  1. Audyt, analiza stanu obecnego w obiekcie
    Wykonujemy przeglądy techniczne naszych urządzeń w ramach gwarancji. Ponadto wykonujemy raporty skuteczności rozpoznania odpadów i analizujemy zachowania użytkowników urządzenia. 
  1. Konsultacje projektowe
    Jesteśmy otwarci na nowe projekty. Jeżeli klient ma pomysł na wykorzystanie naszych urządzeń i technologii, jesteśmy chętni do współpracy i stworzenia razem nowego rozwiązania.
  1. Wdrożenie na okres próbny. moduł testowy.
    Prowadzimy wdrożenia pilotażowe, w tym okresie, nasi klienci mogą się zapoznać z funkcjonalnościami urządzenia, co skutkuje kontynuacją współpracy.
  1. Wdrożenie technologii
    Jako firma jesteśmy chętni na współpracę i rozwój naszych technologii. Wdrażamy nasze rozwiązania w takich miejscach jak supermarkety, galerie handlowe, biura czy centra rozrywki.  
  1. Instalacja, montaż
    W zależności od formy współpracy oraz miejsca, wspieramy instalację zdalnie lub osobiście.
    Jeżeli instalacja urządzenia odbywa się w Polsce, bądź w jednym z sąsiednich krajów, nasz wykwalifikowany pracownik Bin-e montuje urządzenie i przeprowadza krótką prezentację korzystania z urządzenia. W przypadku odległych lokalizacji takich jak Hong Kong czy Zjednoczone Emiraty Arabskie oraz obecności dystrybutora na miejscu wspieramy instalację zdalnie. Jest ona prowadzona przez przeszkoloną kadrę techniczną naszego dystrybutora. 
  1. Serwis technologii w razie awarii
    W ramach rocznej gwarancji zapewniamy bezpłatny serwis. Po zakończeniu okresu gwarancyjnego działamy na podstawie cennika serwisowego. Przez cały okres korzystania z urządzenia zapewnione jest wsparcie działu Customer Care.
  1. Wsparcie infolinii dedykowanej w kwestiach użytkowania technologii
    W ramach instalacji urządzenia nasi klienci są informowani o kwestiach użytkowania technologii. W razie problemów z działaniem urządzenia bądź potrzeby akcji technicznej jesteśmy do dyspozycji naszych klientów za pośrednictwem kontaktu telefonicznego lub emailowego.

Moduł wiedzy

Przynależność do organizacji branżowych

Należymy do takich organizacji jak Fundacja Solar Impulse, PropTech oraz posiadamy certyfikat Go Circular Pass od Ecoembes.

Oferowany plik do pobrania

PL Bin-e Brochure 2024 – Pobierz

Certyfikaty i standardy

Oznaczenie CE

135

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Empirias Kancelaria Techniczna, System CAFM ASIZT

FORMA PRAWNA

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SPECJALIZACJA

Specjalizujemy się w doradztwie technicznym oraz dystrybucją i implementacją systemu CAFM ASIZT do Zarządzania Nieruchomościami i Infrastrukturą Techniczną, którego jesteśmy twórcą. Naszym głównym celem jest cyfryzacja środowiska utrzymania i użytkowania wszelkich nieruchomości, świadczenie kompleksowych usług związanych ze wsparciem w przejęciu i obsługą techniczną oraz eksploatacją wszelkich nieruchomości. Wykonujemy kompleksowe przeglądy i audyty budynków w tym pomiary okresowe i diagnostyczne instalacji. Na rynku jesteśmy już od 2010 roku.

Specyfikacja technologii CRE

Przeznaczenie

System CAFM ASIZT  wraz z unikatową usługą KUWT (Kompleksowa Usługa Wsparcia Technicznego) jest zaawansowanym środowiskiem niezbędnym do zarządzania i nadzorowania wszystkich procesów Facility Management zachodzących na każdej nieruchomości. System CAFM ASIZT dostępny jest w trzech wersjach: 

  • ASIZT Fly – wersja rozbudowana o rozwiązania dedykowane dla portów lotniczych oraz największych, najbardziej wymagających i rozbudowanych obiektów budowlanych i przemysłowych 
  • ASIZT – wersja główna dedykowana dla obiektów komercyjnych, użyteczności publicznej oraz obiektów dydaktycznych 
  • WM ASIZT - wersja systemu zoptymalizowana pod potrzeby wspólnot oraz spółdzielni mieszkaniowych
Opis rozwiązania

System CAFM ASIZT to zaawansowane rozwiązanie chmurowe oparte na platformie Amazon Web Services, zaprojektowane do kompleksowego zarządzania nieruchomościami i infrastrukturą techniczną. Wykorzystując najnowsze technologie, nasza platforma dąży do optymalizacji wszystkich procesów związanych z planowaniem, nadzorem, serwisem, eksploatacją, raportowaniem i komunikacją.

Środowisko pracy systemu CAFM ASIZT oferuje dostęp webowy poprzez przeglądarkę do ponad 30 modułów narzędziowych oraz aplikację mobilną dostępną w AppStore oraz Google Play. Nasz system wykorzystuje aktywne rzuty architektoniczne, dostępne nie tylko w interfejsie webowym, lecz także na aplikacji mobilnej, zapewniając pełną funkcjonalność i wygodę użytkowania niezależnie od miejsca i czasu.

W przeciwieństwie do konkurencyjnych rozwiązań, nasz system zapewnia użytkownikom dostęp do wszystkich obecnych i przyszłych funkcjonalności oraz modułów bez żadnych ograniczeń dotyczących liczby użytkowników czy kategoryzowania dostępu do modułów. W ten sposób zapewniamy kompleksowe wsparcie dla działalności, będąc równocześnie gotowym dostosować się do zmieniających się potrzeb i wymagań użytkowników.

Główne zadanie w obiekcie

Wprowadzamy nową erę zarządzania nieruchomościami: CAFM ASIZT.

Zapraszamy do odkrycia alternatywnego  podejścia do zarządzania nieruchomościami dzięki systemowi CAFM ASIZT. Naszym głównym celem jest stworzenie efektywnego środowiska pracy i komunikacji dla wszystkich użytkowników nieruchomości – od najemców, przez utrzymanie czystości, służby techniczne, dostawców usług, aż do właściciela nieruchomości.

CAFM ASIZT to więcej niż tylko system zarządzania. To cyfrowy integrator usług Facility Management, który nie tylko przekształci sposób zarządzania raz na zawsze, ale również na nowo zdefiniuje słowo "integracja" w branży FM. Dzięki naszemu innowacyjnemu podejściu, zapewniamy kompleksowe wsparcie dla wszystkich aspektów zarządzania nieruchomościami, umożliwiając płynną koordynację działań między różnymi zespołami i usprawniając procesy operacyjne.

Zaufaj doświadczeniu w dziedzinie nowoczesnych rozwiązań zarządzania nieruchomościami. Wybierając CAFM ASIZT dołączasz do przyszłości już dziś.

Główne funkcjonalności technologii
  • Możliwość customizacji  systemu pod indywidualne potrzeby i wewnętrzne procesy administracyjne  Klienta (jesteśmy jego twórcą, jako firma wykorzystująca ponad 20 letnie doświadczenie zespołu w zakresie obsługi technicznej i zarządzania nieruchomościami oraz infrastrukturą techniczną )
  • Zdalny dostęp do systemu CAFM ASIZT za pośrednictwem przeglądarki internetowej oraz urządzeń mobilnych
  • Pełny nadzór, integracja i zarządzanie wszelkimi procesami Facility Management
  • Zgłaszanie usterek i nieprawidłowości za pośrednictwem aplikacji mobilnej w sposób automatyczny po sczytaniu kodu QR/NFC pomieszczenia lub urządzenia wraz z  powiadomieniami spersonalizowanymi SMS i PUSH do Służb Technicznych i  dodawaniem zdjęć
  • Kontrola statusu realizacji prac, zgłoszeń, inspekcji, przeglądów 
  • Gromadzenie historii serwisowej każdego urządzenia, instalacji, systemu, pomieszczenia 
  • Narzędzie do inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi
  • Utrzymanie czystości
  • Możliwość zarządzania ofertami i kosztami poszczególnych prac/zgłoszeń 
  • Zdalny dostęp do systemu CAFM ASIZT za pośrednictwem przeglądarki internetowej oraz urządzeń mobilnych
  • Widok rzutu architektonicznego na urządzeniach mobilnych reaguje na gesty dotykowe (powiększanie, obracanie, przesuwanie)
  • CZAT- na zgłoszeniu w aplikacji mobilnej / umożliwia komunikację w aplikacji mobilnej na konkretnym zgłoszeniu z wszystkimi osobami zaangażowanymi w jego obsługę
  • Szeroka i precyzyjna możliwość definiowania poziomu uprawnień dostępu do systemu CAFM ASIZT
  • Nieograniczona ilość deklaracji budynków i użytkowników w ramach jednego Klienta

i wiele innych funkcji w ponad 30 spersonalizowanych modułach systemu CAFM  ASIZT

Kluczowe branże

Obsługa techniczna, facility management, zarządzanie nieruchomościami, CAFM

Aktualne dane operacyjne

Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów

Wybrane realizacje

Lotnisko Chopina

System CAFM ASIZT w Polskich Portach Lotniczych (PPL). System CAFM ASIZT, będący kluczowym elementem cyfryzacji usług w PPL, pełnić będzie rolę efektywnego wsparcia w zakresie planowania, zarządzania, komunikacji oraz utrzymania infrastruktury technicznej na terenie Lotniska Chopina (Chopin Airport) oraz Lotniska Warszawa-Radom. Należy podkreślić, iż system CAFM ASIZT obejmuje swoim działaniem nie tylko obszar infrastruktury budynkowej, ale również infrastrukturę lotniskową. 

Projekt CAFM ASIZT jest  jednym z największych przedsięwzięć cyfryzacji usług utrzymania technicznego realizowanych w Polsce.  Jest to także pierwszy projekt tego rodzaju wdrożony na taką skalę na krajowym lotnisku, co podkreśla innowacyjny charakter działań podejmowanych przez Polskie Porty Lotnicze.

Stadion Polsat Plus Arena Gdańsk

System CAFM ASIZT na Stadionie Polsat Plus Arena Gdańsk tworzy wspólne środowisko dla wszystkich jego użytkowników, niezbędne do zarządzania i nadzorowania realizowanych procesów administracyjno - technicznych jak również wspólnej komunikacji. Odpowiada nie tylko za utrzymanie i obsługę infrastruktury technicznej, ale pełni ważną rolę w realizacji działań związanych z obsługą imprez masowych. Odpowiada za gromadzenie historii serwisowej urządzeń, systemów, instalacji jak również za zarządzanie wyposażeniem i środkami trwałymi. Pozwala planować oraz monitorować realizacje procesów konserwacyjnych i eksploatacyjnych w tym wymagań wynikających z prawa,  jak również dzięki wdrożeniu dopasowanych technologii mobilnych, wspierać w bieżących działaniach operacyjnych.

Usługi dodatkowe

  1. Audyt jakości obsługi technicznej nieruchomości
  2. Reprezentacja (w tym prawna) Zarządców w procesie negocjacji warunków umów najmu z potencjalnymi Najemcami
  3. Reprezentacja (w tym prawna) Zarządców w kwestiach spornych z wynajmującymi
  4. Reprezentacja (w tym prawna) Zarządców w kwestiach spornych z wykonawcami
  5. Ocena rzetelności wyboru ofert i kontrahentów w ramach postępowań przetargowych
  6. Ocena zgodności realizacji projektu z ofertą lub umową
  7. Zarządzanie projektami w zakresie przebudów, aranżacji przestrzeni biurowej oraz relokacji
  8. Reprezentacja w zakresie przekazania i odbioru budynku do eksploatacji
  9. Reprezentacja w zakresie oceny i obsługi roszczeń gwarancyjnych
  10. Kontrole budowlane zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane
  11. Ekspertyzy, audyty i opinie techniczne
  12. Opracowanie koncepcji obsługi i konserwacji technicznej budynku (w tym SIWZ na potrzeby przetargu na kompleksowy serwis i konserwację techniczną)
  13. Analiza i optymalizacja kosztów eksploatacyjnych
  14. Audyt techniczny w zakresie powierzchni biurowych
  15. Wyszukiwanie i organizacja współpracy z firmami usługowymi
  16. Realizacja projektów w zakresie energetyki oraz systemów bezpieczeństwa

Moduł wiedzy

Certyfikaty i staNdardy

Koncesja MSWiA, wdrożenie i realizacja polityki zgodnej z ISO 27001

Oferowany plik do pobrania

Broszura ASIZT  Pobierz

136

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Hybrid Workplace Experience Centre

OPIS FIRMY

Hybrid Workplace Experience Centre Warsaw powstało z myślą o wsparciu firm w transformacji do hybrydowego modelu pracy. To miejsce, w którym można poznać najnowsze rozwiązania cyfrowe oraz przestrzenne dla zespołów rozproszonych, na żywo doświadczyć narzędzi optymalnych do hybrydowego środowiska pracy i zapoznać się z najlepszymi praktykami dotyczącymi wdrażania pracy hybrydowej.

SPECJALIZACJA

Wiedza i doświadczenie partnerów współtworzących HWEC:
Bene

Jabra

Lenovo

Microsoft

Sharp NEC Display Solutions Polska

Waldmann - Engineers of Light

Colliers

Exclusive Networks Poland

Hays

SONTE - Smart FIlm For Any Glass

Specyfikacja technologii CRE

Przeznaczenie

HWEC, to miejsce, gdzie managerowie IT, działów HR, architekci, projektanci przestrzeni biurowych, czy wręcz właściciele firm mogą w praktyce sprawdzić, jak wygląda przemyślane i ergonomiczne środowisko pracy hybrydowej, łączące funkcjonalne, nowoczesne przestrzenie, technologie audio i wideo, oraz usługi ułatwiające produktywną współpracę w erze pracy hybrydowej.

Opis rozwiązania

Hybrid Work Experience Center w Warszawie – spotkaj się, zainspiruj i zaprojektuj

Potrzeba posiadania efektywnego i działającego bezproblemowo środowiska pracy w warunkach nowej normalności stanowi istotny element współczesnego miejsca pracy. Hybrid Workplace Experience Centre powstało z myślą o wsparciu firm w tej transformacji. Chcąc ją zrealizować liderzy rynkowi działający w branży biurowej – od rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii sprzętowych, po dostawców usług i firmy zajmujące się badaniem rynku i potrzeb pracowników – postanowili nawiązać partnerstwo i stworzyli Hybrid Workplace Experience Centre, gdzie prezentują doskonale przemyślane, kompleksowe środowisko pracy hybrydowej dostosowane do różnych stylów pracy. Pierwsze na świecie centrum zostało otwarte w listopadzie 2022 w Dubaju.

Główne zadanie w obiekcie
    1. aranżacja środowiska pracy,
    1. rozwiązania audio i wideo do współpracy,
    1. inteligentne oświetlenie,
    1. intuicyjne rozwiązania do spotkań hybrydowych,
    1. rozwiązania do wyświetlania obrazu,
    1. planowanie i integracja AV
Główne funkcjonalności W OBIEKCIE

Przykładowe technologie i meble dostępne w Hybrid Workplace Experience Centre w Warszawie:

  • Bene: rozwiązania do aranżacji środowiska pracy np. pomieszczenia akustyczne typu room-in-room NOOXS THINK TANK, system mobilnych modułów do przestrzeni kreatywnych PIXEL; meble do strefy spotkań nieformalnych, jak i standardowych stanowisk pracy lub miejsc pracy w skupieniu.
  • Jabra: rozwiązania do wideokonferencji z serii PanaCast, słuchawki z serii Evolve2, Engage, zestawy głośnomówiące z serii Speak2.
  • Lenovo: Zestaw PanaCast 50 Room System, który obejmuje jednostkę centralną Lenovo ThinkSmart Core + monitor wspomagający ThinkSmart Controller oraz rozwiązanie wideo Jabra PanaCast 50
  • Microsoft: Rozwiązanie wspierające pracę hybrydową Microsoft Teams, rozwiązanie Microsoft Teams Rooms dla sal konferencyjnych.
  • Sharp/NEC: 24 i 27-calowe monitory desktopowe NEC z najwyższej serii EA w konfiguracjach dwumonitorowych oraz monitor-notebook, 24-calowe monitory desktopowe NEC z serii E z ultracienką ramką ekranu jako elementy systemu Digital Signage, 50 i 55-calowe monitory wielkoformatowe NEC z serii E oraz ME jako rozwiązania do wideokonferencji oraz Corporate Signage, laserowy projektor instalacyjny NEC z serii P oraz 75-calowe monitory interaktywne Sharp z serii LC.
  • Waldmann: inteligentne oświetlenie dla przestrzeni biurowych m.in. z serii Yara, Lavigo, Lucio.
  • Colliers Define jako profesjonalny podmiot świadczący usługi doradztwa w zakresie rynku nieruchomości, to platforma usług, które w ramach jednego, spójnego procesu przekształcają budynki i wnętrza, tworząc przestrzenie, które są przyjazne dla ludzi i efektywne dla biznesu.
  • Roomz: Rozwiązanie do zarządzania rezerwacjami Roomz Panel.

Sonte: Otaczające nas szkło sprawia, że brakuje nam prywatności. Inteligentna Folia SONTE w rewolucyjny sposób pozwala kontrolować przejrzystość każdej z szyb, dzięki temu łatwo zmienić dom i biuro w nowoczesną oraz komfortową przestrzeń.

Kluczowe branże

IT, bankowość i finanse, edukacja, kancelarie prawnicze, przemysł

Aktualne dane operacyjne

Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów

Wybrane realizacje

Usługi dodatkowe

  1. Audyt, analiza stanu obecnego w obiekcie
  1. Konsultacje projektowe
  1. Wdrożenie na okres próbny. moduł testowy.
  1. Wdrożenie technologii

Moduł wiedzy

Oferowany plik do pobrania

Pdf HWEC polski i angielski – Pobierz

137

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

KONTEL

FORMA PRAWNA

Sp z o.o. Sp. k.

OPIS FIRMY

Import i dystrybucja rozwiązań audio-wideo. Ofertę firmy tworzy portfolio ponad 40 renomowanych producentów w zakresie audio i wideokonferencji, nagłośnienia obiektów, systemów łączności dla kluczowych gałęzi przemysłu, otwartych przestrzeni biurowych, sal konferencyjnych i współpracy zdalnej. Dodatkowo doradzamy i wspieramy technicznie.

SPECJALIZACJA

Wyposażanie biur, hoteli i retail w rozwiązania audio i wideo:

  • Systemy wideokonferencyjne
  • Nagłośnienie
  • Ekrany/monitory i ściany LED
  • Streaming i nagrywanie wydarzeń/spotkań
  • Telefony VoIP
  • Komunikacja grupowa

Specyfikacja technologii CRE

Przeznaczenie

Wysokiej jakości dźwięk i obraz

Opis rozwiązania

40 marek, w tym Yamaha, Yealink, Jabra, Barco – kompleksowo zajmiemy się nagłośnieniem dla Twojej przestrzeni, systemem wideokonferencyjnym oraz ekranami potrzebnymi do wyświetlania wybranych treści. Całość w najwyższej jakości audio i wideo.

Główne zadanie w obiekcie
  • Muzyka w tle i system rozgłoszeniowy
  • Profesjonalny dźwięk i obraz podczas spotkań online MS Teams, Zoom
  • Lokalne nagłośnienie i streaming wydarzeń
  • Twój przekaz na wielkoformatowych wyświetlaczach
  • Lepsza komunikacja w lokalnej grupie oraz z zewnętrznymi kontrahentami
Główne funkcjonalności TECHNOLOGII
  • Nagłośnienie dostosowane indywidualnie do każdej przestrzeni (Głośniki i mikrofony sufitowe, ścienne, doręczne)
  • Proste w obsłudze rozwiązania do spotkań online (Wideobary all-in-one oraz systemy wideo wielokamerowe)
  • Wysoka jakość przekazu wideo (Monitory do sal konferencyjnych i ściany LED do przestrzeni wspólnych)
  • Szybka łączność pomiędzy pracownikami (Słuchawki do grupowej komunikacji w dużych przestrzeniach np. magazynowych)
Kluczowe branże

Biura, Hotele, Restauracje, Galerie handlowe, Edukacja, Muzea, Przemysł

Aktualne dane operacyjne

Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów

Usługi dodatkowe

  1. Konsultacje projektowe
    We współpracy z szeroką siecią partnerską pomożemy w doborze rozwiązań audiowizualnych, których funkcjonalność spełni potrzeby Twojej firmy. Szyjemy systemy na miarę Twego biznesu i dowolnego rozmiaru przestrzeni. Doradzamy także biurom architektonicznym.
  1. Wdrożenie na okres próbny. Moduł testowy
    Większość rozwiązań dostępnych w naszym portfolio wypożyczamy na krótki okres testowy. Pozwala to użytkownikowi przetestować konkretny model urządzenia w jego docelowym środowisku działania.
  2. Wdrożenie technologii, instalacja, montaż
    Nasza sieć partnerska to wysoko wykwalifikowane firmy z ogromnym doświadczeniem we wdrożeniach audio-wideo (AV). Prowadzą kompleksowe instalacje i montaże. Konfigurują wdrażane systemy i integrują je z rozwiązaniami różnych producentów.
  3. Serwis technologii w razie awarii
    Jako dystrybutor z wartością dodaną posiadamy dział wsparcia technicznego i serwis. W przypadku wielu producentów jesteśmy pierwszą linią wsparcia w Polsce.

Moduł wiedzy

Oferowany plik do pobrania

PdfMAXHUB ekrany komercyjne - pobierz

Nagłośnienie Yamaha Katalog 2024 - pobierz

Yealink wideokonferencje część 1 - pobierz

Yealink wideokonferencje część 2 - pobierz

138

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

LENOVO

FORMA PRAWNA

Lenovo Technology B.V. Sp. z o.o.

SPECJALIZACJA

Lenovo to globalny lider technologiczny zajmujący 217. miejsce w rankingu Fortune Global 500, zatrudniający 77 000 osób na całym świecie i obsługujący miliony klientów w 180 krajach każdego dnia. Koncentrując się na śmiałej wizji dostarczania jeszcze bardziej inteligentnych technologii dla wszystkich klientów, Lenovo bazuje na swoim sukcesie jako lidera w branży komputerów poprzez dalszą ekspansję w obszarach wzrostu, które napędzają rozwój technologii „New IT” (klient, edge, chmura, sieć i inteligencja), w tym serwerów, pamięci masowych, urządzeń mobilnych, oprogramowania, rozwiązań i usług. Ta transformacja wraz z rewolucyjnymi innowacjami wprowadzanymi przez Lenovo pozwala budować bardziej inkluzywną, inteligentniejszą przyszłość opartą na zaufaniu dla wszystkich ludzi na całym świecie. Firma Lenovo jest notowana na giełdzie w Hongkongu pod nazwą Lenovo Group Limited (HKSE: 992) (ADR: LNVGY).Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej https://www.lenovo.com

Specyfikacja technologii CRE

Przeznaczenie

Efektywna praca i komunikacja

Opis rozwiązania

Lenovo ThinkSmart Hub

Urządzenie do sal konferencyjnych ThinkSmart Hub zostało zaprojektowane od podstaw z myślą o maksymalnej efektywności spotkań. Przeprojektowany Hub oparty na platformie  Zoom jest smuklejszy, ma atrakcyjniejszy wyświetlacz, cztery głośniki i cztery mikrofony, innowacyjny mechanizm z pojedynczym przewodem, a także  jaśniejsze i bardziej widoczne wskaźniki. Nowa wersja Huba również sprawdza  się w pomieszczeniach o różnej wielkości i umożliwia rozpoczynanie spotkań  jednym dotknięciem oraz zapewnia najlepsze możliwe wrażenia z sesji Zoom.  Opracowana dla biznesu platforma Intel vPro® oferuje wydajność, funkcje  zabezpieczeń i zarządzania oraz stabilność cenione przez zarówno  użytkowników, jak i dział IT.

Główne funkcjonalności technologii
  • natywne wideokonferencje w środowisku Microsoft Teams i Zoom
  • zarządzanie infrastrukturą Lenovo w salach konferencyjnych przy użyciu platformy ThinkSmart Manager do wdrażania i monitorowania wszystkich urządzeń Hub, zarządzania nimi i rozwiązywania problemów z jednego, centralnego miejsca;
  • umożliwia rozpoczynanie spotkań bez opóźnień jednym kliknięciem, zapanowanie nad kablami, komunikację głosową i na czacie w czasie rzeczywistym przez Microsoft Teams,
  • umożliwia przekazywanie kontroli nad przebiegiem spotkań przy użyciu obracanego wyświetlacza
  • opcjonalne usługi Smart Office Professional Services oferują dodatkową pomoc dostosowaną do potrzeb klienta.
Kluczowe branże

sektor finansowy + organizacje międzynarodowe z różnych branż.

Aktualne dane operacyjne

Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów

Wybrane realizacje

Lenovo Core IP Controller Full Room Kit Zoom (12QR, 12QS)
Lenovo ThinkSmart Hub family

Usługi dodatkowe

  1. Wdrożenie na okres próbny. moduł testowy.
  2. Sprzedaż i dostawa urządzeń
  3. Serwis technologii w razie awarii
  4. Codzienne utrzymanie
  5. Wsparcie infolinii dedykowanej w kwestiach użytkowania technologii

Moduł wiedzy

Certyfikaty i staNdardy

ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001, ISO 45001, ISO 50001,
TCO – sustainability certification for IT products

Oferowany plik do pobrania

139

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Locatick

FORMA PRAWNA

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Opis firmy

Locatick to polska firma oferująca aplikację z zakresu obsługi technicznej obiektów (CAFM) i zarządzania serwisami mobilnymi (FSM). Aplikacja pozwala w jednym miejscu zarządzać portfolio wszystkich swoich obiektów oraz zespołami mobilnymi. Locatick działa na rynku od 2019 roku i obecnie jest liderem rozwiązań mobilnych dla branży FM oraz HVAC.

SPECJALIZACJA
  • Elektroniczne protokoły z podpisem na urządzeniu mobilnym - możliwość użycia wbudowanego kreatora protokołów, konfigurowanie indywidualnych pól, sekcji oraz wydruków
  • Moduł zgłoszeń usterek i awarii - zgłoszenia klientów oraz najemców poprzez formularz zgłoszeniowy lub dedykowaną wtyczkę, historia każdego zgłoszenia wraz z rejestrem zmian, komentarzami oraz wskaźnikami czasów reakcji i całkowitej realizacji
  • Zadania cykliczne, przeglądy okresowe, gwarancyjne oraz PPM - zadania cykliczne przypisane do konkretnego urządzenia lub obiektu, połączone z powiadomieniami dla klienta i wykonawcy
  • Zarządzanie podwykonawcami i partnerami serwisowymi - struktura uprawnień pozwalająca na pracę wielu podmiotów od wykonawcy, po klienta, podwykonawców i zewnętrznych partnerów serwisowych. Dodatkowe funkcjonalności certyfikatów oraz uprawnień technicznych
  • Zarządzanie serwisami mobilnymi - mapa i moduł dyspozytora - dedykowane funkcjonalności do zarządzania serwisami mobilnymi, planowanie trasy, podgląd na bieżącą lokalizację techników oraz status realizowanych zadań

Specyfikacja technologii CRE

Przeznaczenie

Obsługa techniczna obiektów (CAFM) oraz zarządzanie serwisami mobilnymi.

Opis rozwiązania

Locatick, aplikacja CAFM i FSM, efektywnie zarządza realizacją zadań serwisowych i konserwacyjnych. Umożliwia bieżące śledzenie wszystkich zgłoszeń i planowanych przeglądów, szybki dostęp do informacji o urządzeniach oraz łatwe rozliczenia z klientami i podwykonawcami. Elektroniczne protokoły umożliwiają w pełni, cyfrowy obieg dokumentów.

Główne zadania w obiekcie

Procesowanie zgłoszeń, Zadania cykliczne, PPM, Baza Obiektów i Urządzeń, Zarządzanie podwykonawcami, Powiadomienia, Raporty, QR kody

Główne funkcjonalności technologii
  • Protokoły elektroniczne,
  • Dokumentacja zdjęciowa,
  • Mapa,
  • Baza obiektów,
  • QR kody,
  • Wtyczka do zgłoszeń,
  • Workspace dla obiektów,
  • Giełda zleceń,
  • Certyfikaty i uprawnienia pracowników
Kluczowe branże

Facility Management, Obsługa techniczna nieruchomości, HVAC, OZE, serwis maszyn i urządzeń, serwisy mobilne

Aktualne dane operacyjne

Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów

Wybrane realizacje

Jednym z naszych przykładowych wdrożeń w obszarze obsługi technicznej i utrzymania ruchu jest współpraca z firmą Electra M&E Polska przy obsłudze technicznej dla Alstom. Firma Alstom jest globalnym producentem z branży kolejowej, ma hale w Niemczech, we Francji, a także w Polsce, gdzie działa od 25 lat. Wrocławski zakład znajduje się przy ul. Fabrycznej gdzie po wojnie była Państwowa Fabryka Wagonów Pafawag i zajmuje powierzchnię ponad 170 tys. mkw. oraz zatrudnia ponad 1000 pracowników. Aplikacja Locatick umożliwia efektywne zgłaszanie usterek, zarządzanie przeglądami oraz raportowanie zgodnie z ustalonymi SLA. To tylko jedno z wielu wdrożeń, które demonstruje, jak nasze narzędzia przyczyniają się do poprawy efektywności i niezawodności na kluczowych obiektach przemysłowych.
Implementacja oprogramowania Locatick dla firmy Bramet, specjalizującej się w serwisowaniu bram w Warszawie, zaowocowała znacznymi usprawnieniami w zarządzaniu zadaniami i komunikacji z pracownikami. Dzięki mobilnej aplikacji Locatick, technicy Bramet mogą na bieżąco otrzymywać informacje o nowych zadaniach, co znacząco przyspiesza czas reakcji i poprawia jakość obsługi klienta. System pozwala również na automatyczne generowanie raportów i protokołów elektronicznych, co usprawnia procesy administracyjne i redukuje czas potrzebny na zarządzanie dokumentacją​.

Usługi dodatkowe

  1. Audyt, analiza stanu obecnego w obiekcie
    Aplikacja umożliwia tworzenie i zarządzanie elektronicznymi protokołami, co zapewnia łatwy dostęp do dokładnych danych o każdym obiekcie i urządzeniu. Dzięki temu, użytkownicy mogą szybko identyfikować i dokumentować wszelkie nieprawidłowości oraz monitorować postępy w ich rozwiązywaniu, co znacznie usprawnia zarządzanie obiektami i utrzymanie ich w dobrym stanie.Proces inwentaryzacji i obsługa urządzeń są możliwe także w oparciu o funkcjonalność QR kodów.
  2. Wdrożenie na okres próbny. Moduł testowy
    Rozpoczęcie współpracy odbywa się poprzez pierwsze spotkanie z konsultantem, który wyjaśnia działanie aplikacji, główne funkcje i wartości na dedykowanym koncie przygotowanym indywidualnie dla każdego klienta. Po spotkaniu wdrożeniowym oferujemy 14-dniowy okres próbny na pełnowartościowym koncie.
  3. Pomoc w uzyskaniu dotacji na inwestycje
    Współpracujemy ze sprawdzonymi zewnętrznymi partnerami, którzy doradzają w projektach rozwojowych z zakresu B+R lub cyfryzacji. Jako firma, która przeszła z sukcesem wdrożenie innowacji w ramach programu NCBR i Bridge Alpha możemy podzielić się własnymi doświadczeniami zarówno na etapie planowania inwestycji jak i zarządzania cyklem projektu i rozliczeniem.
  4. Wdrożenie technologii
    W naszej ofercie znajduje się możliwość pełnego wdrożenia aplikacji - konfiguracja i przygotowanie systemu "pod klucz" wraz z importem i migracją danych. Wdrożenia realizowane są w ramach uzgodnionego harmonogramu, w oparciu o sprawdzone narzędzia i metody pracy.
  5. Wsparcie infolinii dedykowanej w kwestiach użytkowania technologii
    Użytkownicy aplikacji mogą korzystać z dedykowanego opiekuna z działu Customer Service zarówno w drodze telefonicznej jak i mailowej. Dodatkowo przez pierwszy okres wdrożenia, praca na aplikacji wspierana jest przez osobę z działu Customer Success.

Moduł wiedzy

Oferowany plik do pobrania

Locatick - Facility Management – POBIERZ

140

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

ParkCash

FORMA PRAWNA

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

OPIS FIRMY

ParkCash to firma zajmująca się technologią parkingową. Nasze rozwiązania oparte na ekonomii współdzielenia poprawiają jakość życia w miastach poprzez efektywne wykorzystanie miejsc parkingowych. Działamy na styku Smart City i PropTech, dążąc do lepszej, bardziej mobilnej przyszłości.

SPECJALIZACJA
  • System zarządzania parkingiem,
  • system rezerwacji parkingu,
  • płatności mobilne za parking,
  • system współdzielenia miejsc parkingowych,
  • integracje z kontrolą dostępu do parkingu (kamery rozpoznające tablice rejestracyjne)

Specyfikacja technologii CRE

Przeznaczenie

Zarządzanie parkingami biurowymi

Opis rozwiązania

System zarządzania parkingiem biurowym pozwalający na maksymalizację wykorzystania przestrzeni dzięki dynamicznie przydzielanemu dostępowi do szlabanów dla pracowników planujących podróż autem do biura. System pozwala na mobilną rezerwacje miejsca oraz zarządzanie przypisaniem miejsc na stałe oraz na współdzielenie miejsc pomiędzy pracownikami oraz pomiędzy najemcami. Podstawą działania systemu jest integracja rezerwacji z możliwością otwarcia szlabanów za pomocą aplikacji mobilnej ParkCash lub poprzez automatyczne rozpoznanie tablic rejestracyjnych przez kamery LPR/ANPR. System pozwala również na zarządzania miejscami dla osób niepełnosprawnych, pojazdów elektrycznych, motocykli czy stacjami do ładowania hulajnóg/rowerów elektrycznych.

Główne zadanie w obiekcie

Dostosowanie parkingów biurowych do pracy hybrydowej, dynamiczne przydzielanie dostępu do parkingu na podstawie rezerwacji zrobionej przez pracownika przed wyjazdem z domu do biura, maksymalizacja wykorzystania parkingu w dobie pracy hybrydowej, zamiana przypisania miejsc parkingowych na stałe na poczet rotacyjnego wykorzystania parkingu, integracja szlabanów z kamerami rozpoznającymi tablice rejestracyjne pojazdów z rezerwacji. System oddaje zarządzanie parkingiem w ręcę najemców minimalizując zaangażowanie obsługi biurowca.

Główne funkcjonalności technologii
  1. Aplikacja mobilna do rezerwacji i współdzielenia miejsc parkingowych w biurowcu
  2. System zarządzania dynamicznym dostępem do otwarcia szlabanu
  3. System zarządzania przypisywaniem miejsc parkingowych na stałe do pracownika/numeru rejestracyjnego/najemcy
  4. Analiza online stanu zajętości parkingu
  5. Raportowanie wykorzystania parkingu i rezerwacji przez poszczególne osoby/pojazdy/najemców w podziale na godziny/dni/tygodnie/miesiące
Kluczowe branże

Nieruchomości biurowe, działki czekające na budowę, osiedla, PRS

Aktualne dane operacyjne

Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów

Wybrane realizacje

Wdrożenie systemu zarzadzania parkingami wszystkich najemców dla ponad 2200 miejsc parkingowych w 4 biurowcach EPP (Warszawa, Kraków, Łódź, Szczecin) wraz z instalacją 26 kamer ANPR Nedap Lumo oraz czytników kodów QR.
Wdrożenie systemu współdzielenia miejsc parkingowych dla wybranych najemców biurowca X20 w Warszawie wraz z integracją z systemem parkingowym FAAC Hub Parking.

Usługi dodatkowe

  1. Audyt, analiza stanu obecnego w obiekcie - firma przeprowadza konsultacje przedsprzedażowe zarówno dla obiektów już istniejących jak i dla biurowców na etapie projektowania
  1. Konsultacje projektowe – firma przeprowadza konsultacje przedsprzedażowe zarówno dla obiektów już istniejących jak i dla biurowców na etapie projektowania
  1. Wdrożenie na okres próbny. moduł testowy – istnieje możliwość 30 dniowych testów systemu rezerwacji parkingu oraz modułów ParkBox do otwierania szlabanów za pomocą aplikacji.
  2. Wdrożenie technologii – wdrożenie systemu zarządzania parkingiem wraz z integracją urządzeń (ParkBox lub kamera LPR/ANPR) i szkoleniami dla zarządcy, obsługi technicznej, ochrony i najemców trwa od 8 do 12 tygodni od podpisania umowy
  3. Instalacja, montaż – firma we współpracy z partnerami w całej Polsce przeprowadza montaż, serwis, instalacje modułów ParkBox do otwierania szlabanów za pomocą aplikacji oraz kamer LPR/ANPR wraz z czytnikami kodów QR
  4. Serwis technologii w razie awarii – system oferowany w abonamencie miesięcznym, klient w ramach abonamentu ma prawo do najnowszej wersji oraz do zgłaszania uwag i sugerowania zmian, usterki naprawiane zgodnie z warunkami umowy SLA
  5. Codzienne utrzymanie – system oferowany w abonamencie miesięcznym, klient w ramach abonamentu ma prawo do najnowszej wersji oraz do zgłaszania uwag i sugerowania zmian 
  6. Wsparcie infolinii dedykowanej w kwestiach użytkowania technologii – wsparcie użytkowników 5d/8h

Moduł wiedzy

Przynależność do organizacji branżowych
  • PropTech HUB
Oferowany plik do pobrania

E-book, "Czy przestrzeń parkingowa w Twoim biurowcu jest optymalna? Poznaj 12 problemów parkingowych i ich rozwiązania!"  Pobierz go

141

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Klüh,  system QUSEC

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Swoją główną siedzibę Klüh Facility Services ma we Wrocławiu oraz oddziały w Warszawie, Poznaniu, Łodzi i Katowicach, które wraz z lokalnymi biurami tworzą sieć placówek, która pokrywa większą część Polski. Firma Klüh świadczy usługi w Polsce od 2001, jako dostawca usług infrastrukturalnych, koncentruje się na obsłudze nieruchomości każdej z branż w dziedzinie usług soft service.

SPECJALIZACJA

Cleaning, Landscaping, Supply, Snow removal, Office Support

Specyfikacja technologii CRE

Przeznaczenie

System wsparcia usług sprzątania.

Opis rozwiązania

Wszystkie elementy systemu wsparcia usług sprzątania QUSEC pozwalają dzięki raportom przekazywanym bezpośrednio do panelu zarządzania stale monitorować, analizować i usprawniać pracę zespołów sprzątających. Tym samym daje także możliwość optymalizacji kosztów usługi.

Główne zadanie w obiekcie

QUSEC to trzy współpracujące ze sobą moduły:

  • Czytnik kodów NFC - urządzenie, które rejestruje obecność pracownika Klüh w danym pomieszczeniu oraz przekazuje mu listę zadań do wykonania. To zastąpienie papierowych list kontrolnych czystości nowoczesną technologią.
  • Czujnik ruchu - najlepsze rozwiązanie dla obszarów zagrożonych większym zabrudzeniem i ryzykiem epidemiologicznym. QUSEC monitoruje i analizuje ruch w pomieszczeniu i kiedy przekroczona zostanie krytyczna ilość odwiedzających, system informuje naszego pracownika o konieczności wyczyszczenia danego obszaru. Po posprzątaniu pomieszczenia pracownik Klüh, wykorzystując czytnik kodów NFC, potwierdzi QUSEC zrealizowanie zadania.
  • Tablety - w kluczowych miejscach budynku - przed łazienkami, w kuchniach umieszczamy tablety z prostą w obsłudze aplikacją, która pozwoli użytkownikom budynku natychmiast skomunikować się z serwisem Klüh. W ten sposób można zgłosić brak kawy, konieczność wymiany żarówki czy rozlany w kuchni sok - wszystkie te drobne zdarzenia, które wpływają komfort pracy. Nasz serwis sprzątający szybko i sprawnie zareaguje na takie zgłoszenie
Główne funkcjonalności technologii
  • rejestracja usługi sprzątania,
  • bieżące monitorowanie wykonywanej usługi,
  • raportowanie,
  • zarządzanie usługą
Kluczowe branże

Retail, Office, Logistic, Real Estate, Production

Aktualne dane operacyjne

Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów

Usługi dodatkowe

  1. Wdrożenie technologii.
  2. Instalacja, montaż.
  3. Serwis technologii w razie awarii.
  4. Codzienne utrzymanie.

Moduł wiedzy

Certyfikaty i stadardy

EcoVadis, ISO 9091, ISO14001

Przynależnośćdo organizacji branżowych

PRFM, IFMA, PRCH-Polska Rada Centrów Handlowych

142

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

REZONE

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

REZONE to nowoczesny program do zarządzania najmem nieruchomościami i obsługi nieruchomości. Dla właścicieli i zarządców nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych.

Specyfikacja technologii CRE

Przeznaczenie

Optymalizacja procesów zarządzania najmem w nieruchomościach.

Opis rozwiązania

REZONE to uniwersalny system do zarządzania najmem i obsługi nieruchomości. Dla właścicieli i zarządców nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych.

Główne zadania w obiekcie
  • pilnuje kluczowych terminów np. przeglądy,
  • monitoruje zużycie mediów (woda, gaz, energia elektryczna), 
  • pozwala na zgłaszanie usterek/awarii i ich obsługę.
Główne funkcjonalności technologii
  • w 30 sekund wygeneruje faktury najmu dla każdej nieruchomości i każdego właściciela, 
  • raport zużycia mediów, 
  • rozliczanie mediów z najemcami, 
  • zarządzanie należnościami,
  • integracja z systemami finansowo-księgowymi.
Kluczowe branże

PRS, Retail, Residential, Office, Logistic

Aktualne dane operacyjne

Procentowy udział rodzajów obsługiwanych obiektów

Usługi dodatkowe

  1. Analiza obecnych procesów 
  1. Wdrożenie na okres próbny. Moduł testowy. Darmowe demo na 30 dni
  2. Wdrożenie technologii - system działa w chmurze (ang. SaaS)
  3. Serwis technologii w razie awarii
  4. Codzienne utrzymanie
143